Autoritatea de Concurenţă din Polonia investighează plângerile împotriva Glovo şi Uber Eats, după ce clienţii nu au putu să-și obțină banii înapoi

Autor: Bogdan Antonescu
Publicat: 28-10-2021 10:44

Autoritatea de Concurenţă din Polonia (UOKiK) a anunţat că investighează plângerile împotriva Glovo şi Uber Eats, după ce clienţii au reclamat că au avut probleme în a-şi obţine banii înapoi pentru comenzile anulate sau au fost nevoiţi să plătească mai mult decât li s-a spus iniţial, transmite Reuters, citat de agerpres.

Reprezentanţii Uber Eats şi Glovo nu au răspuns solicitărilor de a comenta informaţia.

Uber Eats şi Glovo sunt aplicaţii mobile folosite pentru a comanda mâncare sau cumpărături din magazine, cu livrare la o adresă dată. Popularitatea lor a crescut în urma pandemiei.

"Monitorizăm cu atenţie practicile privind solicitările şi plângerile clienţilor. De exemplu, consumatorii se plâng de informaţiile incorecte privind preţul", a afirmat directorul UOKiK, Tomasz Chrostny.

Companiile ar putea fi amendate cu 10% din veniturile anuale, a precizat, UOKiK.