Gafele se țin lanț: Un furnizor de energie le-a trimis clienților şosete pentru a se încălzi

Autor: Ionel Dancu, Reporter
Publicat: 15-01-2022 22:58
Actualizat: 16-01-2022 00:19

Într-un moment în care consumatorii se confruntă cu explozia preţurilor la energie, un furnizor britanic de utilităţi a fost nevoit să îşi ceară public scuze după ce a trivializat impactul crizei energetice asupra consumatorilor, transmite Bloomberg.

Compania E.ON Next a trimis o pereche de şosete fiecăruia dintre cei 30.000 de consumatori din Marea Britanie, pentru a-i încuraja să participe la campania de economisire a energiei demarată anul trecut. Aceste şosete au devenit un subiect fierbinte pe social media, într-un moment în care analiştii prognozează că facturile la utilităţi ale gospodăriilor ar putea creşte cu până la 56% începând din luna aprilie.

În replică, furnizorul de utilităţi şi-a cerut scuze pentru gestul său.

"Această activitate nu a fost concepută pentru a distrage atenţia de la actuala criză energetică. Campania a fost lansată anul trecut şi a fost concepută ca o modalitate amuzantă de a încuraja oamenii să să se gândească la diminuarea amprentei de carbon şi nu are nimic de a face cu provocările actuale cu care se confruntă consumatorii", a informat E.ON, într-un comunicat de presă.

Zilele trecute, o altă companie energetică și-a cerut scuze după ce le-a recomandat clienţilor să îşi strângă în braţe animalele de companie sau să mănânce ghimbir pentru a face economii la încălzire.