VIDEO Johnny Depp a dat lovitura cu procesul cu fosta soție: Topul în care nimeni nu a mai fost

Autor: Cristi Șelaru, Redactor
Publicat: 03-06-2022 18:46
Actualizat: 03-06-2022 19:56

Cererile pentru parfumul „Sauvage” de la Dior, promovat de Johnny Depp, au crescut în săptămânile care au urmat procesului împotriva fostei soţii Amber Heard, potrivit El Pais.

În doar o lună, căutările pe Google pentru parfum au crescut cu 48%, de la 823.000 de căutări la 1,2 milioane. În plus, parfumul Sauvage se află pe primul loc al vânzărilor pe site-urile de cosmetice din lume și pe locul 4 pe Amazon.

Imaginea parfumului „Sauvage” al casei Dior este, de la lansare în 2015, actorul Johnny Depp.

Pe parcursul întregului proces pentru defăimare al actorului împotriva fostei sale soţii, casa franceză şi-a menţinut relaţia contractuală cu actorul, în timp ce alte companii şi-au reziliat contractele sau l-au dat afară din proiecte: Disney a decis să nu conteze pe el pentru a juca din nou Jack Sparrow într-un noul film „Piraţii din Caraibe” şi Warner Bros l-a concediat din „Fantastic Beasts: Dumbledore's Secrets”, înlocuindu-l cu danezul Mads Mikkelsen. Acum, unii dintre fanii lui Depp cumpără parfumul Dior în semn de susţinere.

Reclama pentru parfum de pe canalul oficial de YouTube al casei a acumulat peste 92 de milioane de vizualizări.

În reclamă, Johnny Depp apare în deşert, în compania lupilor, cântând la chitară electrică înainte de a spune: „În deşert, neînfricat şi uman”.

Comentariile la videoclip sunt, în cea mai mare parte, de susţinere pentru Johnny Depp, unele sub hashtag-ul #JusticiaParaJohnnyDepp şi aplauze pentru brand pentru păstrarea lui ca imagine: „Am fost în mai multe magazine prin oraş pentru a găsi parfumul şi toate rămăseseră fără Dior Sauvage. Hai echipa Johnny! Dreptatea trebuie să prevaleze”.