Noua nebunie, virală pe rețelele sociale - Cizmele roșii care fac furori pe internet/ De ce sunt așa speciale Big Red Boots și cât vor costa (foto/video)

Autor: Radu Pop
Publicat: 10-02-2023 15:15
Actualizat: 10-02-2023 16:08

S-a dat startul unui nou trend, viral pe rețelele sociale. O pereche de cizme roșii, marca MSCHF, care nici măcar nu a fost încă lansată pe piață, este deja senzația momentului. Mai multe vedete s-au fotografiat deja purtându-le, iar oamenii abia așteaptă să le cumpere, în ciuda prețului piperat.

Trendul cizmelor roșii supradimensionate, produse de MSCHF, nu a lovit încă România, dar probabil o va face curând. Încălțările numite „Big Red Boots” sunt virale pe toate platformele de socializare, chiar înainte de marea lansare.

Când vor apărea pe piață și la ce preț

Cizmele roșii supradimensionate sunt cel mai recent exemplu al dorinței MSCHF de a depăși orice limită în materie de modă. Practic, conceptul brand-ului a fost întotdeauna despre depășirea limitelor designului de încălțăminte, iar această viitoare lansare a înnebunit rețelele sociale.

De asemenea, cizmele au o carcasă din cauciuc termoplastic și o talpă intermediară din ethylen acetat de vinil (EVA), ceea ce le face foarte moi și flexibile. Culoare roșie strălucitoare, este una atrăgătoare, perfectă pentru a face o declarație îndrăzneață.

Cizmele rosii MSCHF, inspirate dintr-un anime japonez

Pentru fanii anime-urilor japoneze și a benzilor desenate de tip manga, noile cizme sunt cu atât mai speciale. Sursa de inspirație a creatorilor a reprezentat-o îndrăgitul serial japonez „Astro Boy”.

CEO-ul companiei MSCHF este Gabriel Whaley, un fost angajat BuzzFeed, în 2016. Ideea sa, încă de la lansare a fost să ironizeze tot ceea ce marii designeri văd a fi un concept. Nu este o coincidență faptul că noua lansare de la MSCHF este sincronizată cu Săptămâna Modei din New York.

Pentru promovare, compania a apelat la cunoscutul fotomodel american Sarah Snyder, fotografiată purtând cizmele roșii în diferite locuri din oraș. Absurdul acestor cizme, inspirate din desenele animate, amintește de paltoanele extrem de umflate și accesorii precum poșeta minusculă lansată Jacquemus și geanta de rafie în valoare de aproximativ 1,800 de dolari, lansată Balenciaga.

De altfel, multe dintre lucrările de artă și versiunile anterioare ale mărcii au devenit, de asemenea, virale. În 2019, MSCHF a lansat Air Max 97, „pantofii lui Iisus”, despre care compania a spus că erau umpluți cu 6 ml de apă sfințită provenită din râul Iordan, potrivit Hypebeast. Doi ani mai târziu, MSCHF lansa pantofii „Satan“ ce conţineau picături de sânge uman în talpă, interzişi de justiţia americană în urma unei acţiuni introduse de Nike.