Un șofer a avut un șoc când a văzut ce au făcut mecanicii cu mașina lui: a lăsat-o la reprezentanță, dar avea și aplicația specială

Autor: Lucian Negrea, Reporter
Publicat: 11-07-2023 19:30
Actualizat: 11-07-2023 19:37

În momentul care lăsăm mașina în service sau în reprezentanța auto, teama fiecărui șofer este legată de posibilitatea ca mecanicii să nu aibă ”tentația” de a da o tură cu mașina. Asta a pățit și un timișorean, Adrian Bihoiu, care a lăsat o mașină Hyundai Tucson Plugin Hybrid, chiar în reprezentanța Hyundai.

Șoferul avea instalată și aplicația Bluelink, prin intermediul căreia putea monitoriza mașina, iar când a verificat-o a constatat faptul că mecanicii nu doar că au mers cu mașina, dar s-au plimbat cu viteza de 190 km/h.

„Sunt posesorul unui Hyundai Tucson Plugin Hybrid din 2021 și aș vrea să împărtășesc o experiență mai puțin plăcută pe care am avut-o recent. Mi-a apărut o avertizare în bord: Refill inverter coolant; o avertizare foarte agasantă care apare de obicei de la a doua pornire din zi și care nu dispare până a doua zi când scade temperatura lichidului de răcire al motorului electric. Am luat legătura cu cei de la reprezentanța din Timișoara, de unde am și achiziționat mașina și am făcut o programare în service: rechemare pentru spălarea instalației și înlocuirea lichidului de răcire al motorului electric. Experiențele anterioare au fost decente cu acest service, până acum”, a povestit Adrian Bihoi pentru Ziuadevest.ro.

„Având aplicația Bluelink, verific să văd care este ultima notificare: la 16.23 vehiculul este pornit de 30 de minute. Involuntar verific și categoria My trips unde observ că au fost făcute trei deplasări cu mașina, iar într-una din ele viteza maximă atinsă a fost de 190 kilometri pe oră”, a mai spus șoferul.

 

„Am fost nevoiți să-i dăm în gură"

Șoferul s-a dus la reprezentanță și când a întrebat de ce a fost rulată mașina lui cu o asemenea viteză, el a primit explicația că doar așa se putea aerisi mai repede instalația lichidului de răcire.

„Atitudinea lor a fost relativ decentă, dar la întrebarea mea: de ce a fost necesar să atingeți asemenea viteze cu mașina? Am primit răspunsul: «Am fost nevoiți să-i dăm în gură pentru a aerisi mai repede instalația lichidului de răcire și pentru a putea preda mașina la timp». Lucru pe care nu-l cred și în același timp este foarte periculos să circuli cu asemenea viteze pe drumurile naționale; plus inutil, pentru că mașina a fost recuperată a doua zi”, a continuat Adrian Bihoi.