O profesoară stârnește reacții în mediul online. Nu vrea intrare comună cu elevii pentru că sunt categorii diferite

Autor: Alice Draghici
Publicat: 09-01-2024 20:17

Propunerea desființării intrării separate pentru profesori care apare în raportul anual privind implementarea statutului elevului, realizat luna trecută de Consiliul Național al Elevilor (CNE) a stârnit nemulțumirea unei profesoare din București.

Declarația cadrului didactic, care predă limba română, pe tema propunerii de desființare a intrării separate pentru profesori a stârnit un val de reacții în mediul online.

Claudia Osiceanu de la Școala Gimnazială ”Grigorie Ghica Voievod” din București se opune acestei inițiative despre care consideră ca ar aduce atingere statutului cadrului didactic în instituției.

”Este o formă de uzurpare a imaginii cadrului didactic. În primul rând, suntem categorii sociale diferite. Nici la spital, dacă mergem, nu dăm nas în nas cu doctorul pe scară. Au intrări separate medicii și pacienții.

Un cadru didactic, chiar și în societatea contemporană în care este afectată imaginea profesorului, rămâne un mentor, un formator de destine.

Și ca să pot să fac lucrul acesta corect, îmi trebuie o stare, îmi trebuie un statut, un loc în instituție. Haideți atunci să le deschidem și cancelaria. Să intre și în cancelarie”, susține profesoara într-o declarație pentru Școala 9.