FOTO| Starbucks lansează cafeaua cu aromă de carne de porc: În ce cafenele se poate găsi produsul

Autor: Stefan Andrei
Publicat: 21-02-2024 07:40
Actualizat: 21-02-2024 08:45

Cui nu-i place puțină carne de porc înăbușită la cafea? Starbucks  pariază pe această combinație neobișnuită cu o nouă băutură lansată în China pentru a marca Anul Nou Lunar. Denumită "Abundant Year Savory Latte", marca o descrie ca având o aromă "interesantă".

Băutura combină sosul cu aromă de porc înăbușit Dongpo cu espresso și lapte aburit, cu sos de porc suplimentar și carne de piept de porc pentru garnitură, potrivit aplicației de livrare Starbucks.

Băutura are un preț de 68 de yuani (9,45 dolari), potrivit aplicației.

Fotografiile băuturii, postate pe platforma chineză de socializare Weibo de către Shanghai Starbucks Reserve Roastery, arată o picătură de sos roșu închis deasupra spumei de latte - cu o felie pătrată de porc pe o frigăruie așezată pe marginea cănii.

"A mânca carne înseamnă prosperitate în anul care vine", a scris prăjitoria pe Weibo pe 5 februarie, cu câteva zile înainte de începerea Anului Nou Lunar.

Aceasta a adăugat că băutura aduce "obiceiurile tradiționale de Anul Nou în cafea" și creează "arome neașteptate, savuroase și dulci". Latte-ul este disponibil în magazinele Starbucks Reserve din întreaga țară.

Anul Nou Lunar este una dintre cele mai mari sărbători anuale din Asia. Oamenii din întreaga China călătoresc înapoi acasă în această perioadă pentru a sărbători alături de familiile lor. Datele guvernamentale arată că un total de 474 de milioane de călătorii au fost efectuate în interiorul continentului în timpul sezonului de călătorii din acest an.

Și, deși alimentele servite la banchetele de Anul Nou variază în funcție de regiune, carnea de porc înăbușită are o apariție frecventă. Numit după poetul, pictorul și omul de stat antic Su Dongpo, Dongpo rou este un fel de mâncare preparat din burtă de porc înăbușită, zahăr tos, sos de soia, vin galben și alte condimente.

Rezultatul este o bucată de carne de porc bogat aromată și extrem de fragedă, care poate fi desprinsă cu ușurință cu bețișoarele.

China este cea mai mare piață de cafenele de marcă din lume, potrivit unui raport publicat în decembrie de World Coffee Portal, după ce anul trecut a depășit Statele Unite.