Binance vine cu un parfum de lux, de 8 martie, pentru a încuraja mai multe femei să participe în industria cripto

Autor: Bogdan Antonescu
Publicat: 08-03-2024 14:26

Ecosistemul blockchain și schimbul popular de criptomonede Binance și-au dezvăluit cea mai recentă mișcare de a încuraja mai multe femei să participe în industria cripto, combinând bunuri de ultimă generație cu finanțe prin noul său parfum de lux, Crypto, conform cointelegraph.com.

Pe 6 martie, liderii de marketing de la Binance și-au anunțat încercările de a extinde eforturile de incluziune ale companiei, concentrându-se pe atragerea atenției femeilor cu o campanie de marketing cu un parfum de lux chiar la timp pentru Ziua Internațională a Femeii de pe 8 martie.

Parfumul Crypto a făcut inițial parte dintr-o serie de reclame de lux pentru campania de incluziune a companiei, „Crypto is Yours”. Binance a spus că strategia se inspiră din convențiile publicității pentru frumusețe, provocând în același timp „norma” spațiului cripto.

'Contribuțiile neprețuite' ale femeilor din prima mână

Rachel Conlan, directorul de marketing la Binance, a spus că, bazându-se pe propria ei experiență în spațiul cripto, a văzut „contribuțiile neprețuite” ale femeilor din prima mână.

Suntem aici pentru a le spune femeilor de pretutindeni: Nu fi spectator. Spargeți acele plafoane de sticlă, contestați narațiunile existente și deveniți parte din această transformare digitală care va redefini finanțele globale.”

Ea a adăugat că nu este doar un miros, ci un mesaj către femei că „au un rol semnificativ de jucat în revoluția criptografică”.