Țepele din magazinele alimentare. O casieră arată cum sunt păcăliți clienții la supermarket

Autor: Alice Draghici
Publicat: 22-03-2024 21:16

După o viață dedicată lucrului în magazine, o femeie, fostă casieră a dezvăluit strategiile prin care clienții pot fi înșelați.

Femeia sfătuiește pe toată lumea să verifice imediat bonul fiscal sau factura după ce achită cumpărăturile.

Clienții pot fi păcăliți în special la începutul săptămânii, cei care nu sunt atenți riscă să plătească sume mai mari pentru aceleași produse.

Greșelile pot apărea din grabă sau din neatenție. Totuși, atunci când îți dorești să economisești bani, este important să nu te grăbești.

Procesul de returnare a produselor putea fi dificil în anumite situații

Fosta casieră de la supermarket a spus că există situații în care chiar și angajații pot comite erori.

De exemplu, la casele de marcat unde produsele precum fructele, legumele sau produsele de panificație necesită introducerea manuală a codului, există riscul de greșeli.

În plus, chiar și la casele self-service, clienții pot introduce greșit produsele. De exemplu, selectând un kilogram de rodii, cu siguranță vei plăti mai mult decât pentru un kilogram de cartofi.

"Țeapa" în supermarket: Ofertele speciale care nu sunt aplicate în realitate

Fosta angajată a spus că lunea sunt cele mai mari probleme în supermarketuri. La începutul săptămânii, multe produse intră în ofertă, dar dacă mergi dimineața la cumpărături, există șanse ca promoțiile să nu fie înregistrate în sistem.

Prin urmare, clienții trebuie să fie atenți pentru a nu plăti un preț mai mare decât cel afișat la raft, a dezvăluit fosta casieră, potrivit HNA.