Care sunt așteptările consumatorilor în 2024 – discounturi, vouchere și coduri promoționale cu reduceri

Autor: Radu Pop
Publicat: 27-03-2024 19:06

Consumatorii sunt din ce în ce mai bine informați, 81% dintre cei 2.64 de miliarde de cumpărători efectuează sondaje despre produse înainte de a le achiziționa. În 2024, experții de la promo-codes.ro platformă de discounturi sugerează că peste 59% dintre consumatori caută cupoane digitale, vouchere de reduceri și oferte la preț promoțional folosind dispozitivele mobile. De aceea, aceștia își doresc ca retailerii să le ofere platforme compatibile cu mobilul și tableta.

Cum își doresc consumatorii să arate o sesiune de shopping pe o platformă digitală?

În ciuda faptului că plasarea rapidă a comenzilor online este un avantaj cert pentru cumpărători, 39% dintre aceștia își doresc să poată contacta telefonic retailerul. Personalizarea experienței la cumpărături reprezintă o altă dorință a consumatorilor – 47% își doresc asistență telefonică, 18% pe chat, 17% pe email, iar 10% își doresc să aibă parte de oferte personalizate, precum ofertele voucher Modivo.

De asemenea, shopping-ul live se regăsește pe lista așteptărilor consumatorilor în acest an. Cumpărătorii își doresc ca retailerii să organizeze evenimente speciale de promovare a produselor inclusiv pe rețelele de social media. Totodată, consumatorii își doresc ca experiența de shopping să fie ghidată de un ajutor online, chiar dacă este vorba despre un asistent IA (Inteligență Artificială).

Pentru cumpărătorii care și-au planificat achizițîi pe diverse platforme digitale, acordarea de transport gratuit reprezintă una dintre dorințele pentru acest an. Aceștia sunt de 4-5 ori mai deschiși pentru a cumpăra atunci când au parte de acest avantaj la cumpărăturile online.

Sesiunile exclusive de shopping – cheia succesului comerțului electronic în 2024?

Cumpărătorii apreciază sesiunile de shopping exclusive, în care retailerul le oferă sugestii despre produse în baza experienței anterioare (53% dintre aceștia). De asemenea, personalizarea ofertelor promoționale, precum un cod exclusiv voucher Answear, îi va convinge pe 49% dintre consumatorii digitali.

Un procent de 48% dintre cei care cumpără de pe site-urile online își doresc să primească emailuri cu oferte exclusive. Șapte din zece cumpărători au accesat linkurile din emailurile cu ofertele personalizate. Iar pentru 33%, afișarea de reclame individualizate în feed-ul de pe rețele de socializare au darul de a-i convinge să dea curs ofertelor primite.