Cum a ajuns un costum al lui Obama subiect central pe rețelele de socializare

Autor: Cristi Șelaru, Redactor
Publicat: 29-08-2014 18:18

Printre "perlele" postate pe Twitter despre această apariţie, Nick Confessore, un jurnalist de la The New York Times (NYT), a scris "Yes, we tan" (Da, ne bronzăm), o trimitere la celebrul slogan "Yes, we can" (Da, putem), mottoul primei campanii prezidenţiiale a lui Barack Obama, în 2008.

Jurnalistul politic Molly Ball a transformat "The Audacity of Hope" (Îndrăzneala de a spera), titlul unei cărţi a preşedintelui american, în "The Audacity of Taupe (gri-maroniu)".

Unii utilizatori de Twitter au salutat "curajul" preşedintelui american. Însă Jared Keller, a cărui atenţie a fost atrasă de tăietura demodată a hainei, a scris, pe un ton sarcastic, "preşedintele Obama a venit să vă vândă o asigurare împotriva tornadelor".

Cazul aproape că a eclipsat teme foarte grave abordate în această conferinţă de presă, de la intervenţia rusă în Ucraina şi situaţia economiei americane şi până la situaţia din Siria.

Totuşi, Barack Obama, căruia-i plac în general costumele închise la culoare, a mai purtat un costum crem, la o ieşire de Paşti, anul acesta.

Casa Albă nu a făcut niciun comentariu, iar preşedintele îşi face prea puţine griji despre opinia publică atunci când este vorba despre obiceiurile sale vestimentare.

sursa:mediafax.ro