TOP AUDIENTE: Udrea ridica ratingul televiziunilor de stiri. Care e campioana

Autor: A. Dumitrescu, Redactor
Publicat: 02-03-2015 16:46

Clasamentul audientelor TV in luna februarie releva faptul ca scandalul in care este implicata Elena Udrea ridica ratingul televiziunilor de stiri. Daca in luna ianuarie B1 TV nici nu mai era in top 10, in luna februarie reuseste sa revina in top.

Insa campioana cresterii in audienta a fost Antena 3, cea care din acest punct de vedere a profitat cel mai mult de pe urma scandalului Udrea.

Principalele evenimente din februarie care au săltat audiența Antenei 3 au fost punerea sub acuzare a Elenei Udrea, primele imagini a fostei șefe a PMP în cătușe și cele două arestări preventive ale acesteia.

Astfel, Antena 3 a avut la nivel național o medie de 403.000 telespectatori/ minut în februarie, față de 309.000 în ianuarie.

La orașe, Antena 3 urcă chiar un loc, peste Kanal D, și devine a treia televiziune ca audiență, cu o medie de 266.000 telespectatori/ minut în februarie, față de 206.000 în ianuarie.

Clasamentul din tabelul următor, pentru luna FEBRUARIE 2015, a stabilit locurile în funcție de ratingul înregistrat pe tot publicul de la nivel național:

 

Cifrele din secțiunea „Rtg(000)” sunt exprimate în mii, așadar ele se citesc astfel: Pro TV (locul 1) – 794.000 de telespectatori (media pe publicul național), Antena 1 (locul 2) – 663.000 telespectatori și Kanal D (locul 3 – 436.000 de telespectatori).

A doua coloană o reprezintă ratingul înregistrat de televiziuni pe zona urbană. A treia coloană este ratingul exprimat în puncte de rating pentru publicul național, iar a patra pentru publicul urban. A cincea coloană prezintă „share” (sau cota de piață) pe național, iar a șasea – cota de piață pe urban. Cota de piață exprimă procentul de aparate tv deschise pe un anumit post din totalul de aparate tv aflate în funcțiune. (sursa cifrelor: Kantar Media – arma.org.ro)

sursa: reportervirtual.ro