Prețurile psihologice, cele care se termină în 99, dispar de la 1 iunie

Autor: Cristi Șelaru, Redactor
Publicat: 31-05-2015 14:23

De la 1 iunie, ar trebui să dispară “practica” preţurilor “psihologice”, cele care termină în 99, pentru produsele alimentare. Comercianţii nu vor mai avea voie să afişeze la raft astfel de preţuri, odată cu reducerea TVA de la 24 la 9%.

Autorităţile susţin că aceste preţuri au efect psihologic şi îi determină pe români să cumpere mai mult.

Clienţii supermarketurilor salută această măsură şi susţin că îi va ajuta să-şi organizeze mai bine bugetul când merg la cumpărături. De asemenea, nu se vor mai trezi la casele de marcat că au de plată mai mult decât au estimat.

Totuşi, preţurile psihologice vor putea fi folosite în continuare la alimentele aflate la promoţie, precum şi în cazul produselor nealimentare.

De la aceeaşi dată va intra în vigoare şi reducerea TVA.