Strategiile Elenei Udrea de la Ministerul Turismului, desfiinţate de Iohannis

Autor: Florin Pușcaș
Publicat: 16-06-2015 15:46
Actualizat: 16-06-2015 16:20

În timpul mandatului Elenei Udrea de ministru al Turismului a apărut celebra frunză şi sloganul "Explore the Carpathian garden!". Această strategie şi toate celelalte tentative de promovare a României ca destinaţie turistică sunt desfiinţare de Klaus Iohannis într-un interviu acordat televiziunii publice din Croaţia.

Vezi şi: Iohannis, la televiziunea publică din Croaţia: Lupta anticorupţie este o poveste fără sfârşit

Preşedintele a fost întrebat de jurnalistul care îl intervieva de ce turismul din România nu este mai dezvoltat, în condiţiile în care ţara noastră are un potenţial uriaş. Şeful statului a răspuns că nu au existat până acum încercări serioase în acest sens.

"Ca să promovezi un produs sau chiar o ţară ai nevoie de un program, de o abordare profesionistă şi trebuie să pui lucrurile în practică. Acest lucru nu prea s-a întâmplat în România. Am avut diferite tentative de a crea un brand românesc, dar nu am avut o tentativă foarte serioasă de a promova România ca o destinaţie turistică. România are un potenţial uriaş, doar că nu am reuşit până acum să ne promovăm", a declarat Iohannis.

Vezi şi: Pentru Klaus Iohannis, croatele au strâns apa de ploaie în tocuri, cu fărașe / VIDEO + FOTO