Apare un NOU LANȚ de MAGAZINE

Autor: Alexandra Cruceru, Redactor
Publicat: 11-04-2016 10:13

Mihai Tomoiagă a început la 24 de ani cu un bar şi a ajuns în 10 ani să conducă a treia cea mai mare companie creată în baza unei Hotărâri de Guvern prin care studenţii primeau anumite facilităţi fiscale pentru a porni un business.

Mihai Tomoiagă (33 de ani) este exemplul perfect de antreprenor care a reuşit datorită tinereţii şi nu ca urmare a experienţei acumulate. A avut însă gena omului de afaceri de la părinţi, şi ei mici întreprinzători care au profitat de ieşirea din comunism pentru a-şi construi o carieră pe cont propriu, dar şi de o bază materială care i-a permis să investească. Primul business- un bar de comună din care a câştigat la început mai puţin decât proprii angajaţi- este deschis şi astăzi. Acum, rulează peste 9,3 milioane de euro şi se pregăteşte să se extindă cu un format de magazine cu produse premium şi superpremium în care clienţii să poată găsi absolut orice îşi doresc pentru construcţia şi amenajarea locuinţei, articole pe care nu le găsesc în celelate magazine de bricolaj.

"Am înfiinţat firma (Rodspectra SRL n.red) pe când aveam 24 de ani, în 2003. Eram  student în ultimul an la Facultatea de Protecţia Mediului, din cadrul Facultăţii de Silvicultură din Oradea, iar familia mea deţinea o locaţie achiziţionată de tatal meu, o fostă fabrică de ambalaje peleţi la Pecica, Arad. Am observat atunci că acest domeniu de activitate (distribuţia de materiale de construcţie n.red) nu este dezvoltat în mod serios şi m-am gândit că ar putea fi o oportunitate având în vedere că aveam o locaţie bună care nu aducea însă niciun profit", a povestit pentru ECONOMICA.NET Mihai Tomoiagă, care îşi aduce aminte şi despre primii bani câştigaţi din business.