Grupul GMP este agenția care va coordona campania națională „Cumințenia Pământului”

Autor: Gabriel Zamfirescu, Redactor
Publicat: 21-04-2016 21:36

Ministerul Culturii anunță că grupul de comunicare GMP, reprezentat de agentiile GMP Advertising, GMP PR și Webstyler, a câștigat selecția pentru Campania națională integrată de comunicare, ce urmează a fi realizată în vederea achiziției operei „Cumințenia Pământului”. O comisie alcătuită din reprezentanți ai Ministerului Culturii, cu asistență din partea industriei de specialitate și IAA România, a analizat şi a evaluat propunerile trimise de agenţiile care s-au calificat în etapa a doua a procesului de selecţie, după verificarea portofoliilor fiecărui participant.

Partea de creație și media va fi asigurată de GMP Advertising, comunicarea digitală de Webstyler și partea de relații publice de GMP PR.

Ministerul Culturii mulțumește celor cinci agenții participante la procesul de selecție și își exprimă gratitudinea atât pentru deschiderea manifestată pe parcursul procesului, cât și pentru disponibilitatea de a participa pro bono la efortul colectiv de a păstra o sculptură unicat a lui Brâncuși în circuitul public al operelor de artă.

Subcripția publică deschisă în data de 11 aprilie va completa alocarea bugetară decisă de Guvernul României în luna martie a.c. și se va încheia în 30 septembrie. Donațiile se pot depune în conturile celor șase bănci comerciale partenere, anunțate deja de Ministerul Culturii.

Achiziția operei „Cumințenia Pământului” reprezintă un precedent important pentru protecția și salvarea patrimoniului național, se anunţă într-un comunicat de presă.