Pierdere importantă pentru PRO TV: Totul s-a întâmplat de Paște

Autor: Cristi Șelaru, Redactor
Publicat: 02-05-2016 23:25
Actualizat: 03-05-2016 00:37

PRO TV nu a avut un Paște fericit! Postul americanilor de la CME au pierdut bătălia cu rivalul românesc, Antena 1. La nivelul întregii zile, Antena 1 a fost lider de audiență de dimineața până noaptea, surclasându-și competitorii la toate categoriile de public.

Vezi și: România TV a bătut Antena 3 pe 1 Mai

Pe publicul comercial din mediul urban, cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, Antena 1 a înregistrat la nivelul întregii zile (02.00-02.00) o audiență medie de 3,9 puncte de rating și o cotă de piață de 16,5%, urmată de PRO TV cu 3,5 puncte de rating și 14,9% cotă de piață.

Citește și: Acesta e cel mai ciudat Lamborghini / VIDEO

La nivelul întregului public din mediul urban clasamentul se menține cu Antena 1 pe primul loc, cu 3,8 puncte de rating și 14,1% cotă de piață, în timp ce PRO TV se situează tot pe locul al doilea cu 2,9 puncte de rating și 10,5% cotă de piață, scrie revistablogurilor.ro.

Diferența este și mai mare la nivelul întregului public din România, astfel că Antena 1 înregistrează la nivelul întregii zile un rating mediu de 3,8 puncte și o cotă de piață de 14,2 procente, în timp ce PRO TV obține doar 2,5 puncte de rating și 9,5% cotă de piață.