Produsele pentru încălzirea locuinţei şi accesoriile această categorie, obiectele sanitare şi cele destinate eficienţei energetice vor fi "vedetele" Black Friday 2022", arată estimările publicate, marţi, de un retailer de bricolaj şi materiale de construcţii.
Conform unei analize extinse asupra tendinţelor de consum din perioada reducerilor, realizată de Mathaus, cei mai mulţi români comandă online produse pentru sezonul rece şi profită de discounturi pentru a se pregăti pentru iarnă. Pe baza acestora, retailerul estimează o creştere de cel puţin 15-20% peste anul trecut, în anumite oraşe care au depăşit acest prag şi în 2022, potrivit Agerpres.
În privinţa regiunilor cele mai active când vine vorba despre interesul consumatorilor online de produse de bricolaj şi materiale de construcţii, Moldova, Muntenia şi Oltenia sunt în top.
Datele centralizate relevă faptul că Suceava este judeţul care a înregistrat cea mai mare creştere a comenzilor (+94), faţă de media lunară înregistrată în acest judeţ. Alte judeţe care au intrat în topul celor mai mari consumatori online de produse de bricolaj şi construcţii comandate în perioada de reduceri au fost: Argeş (+70%), Dolj (+43%) şi Olt (35%). La polul opus, judeţele în care consumatorii au comandat mai puţin în perioadele cu discount au fost Cluj (-36%), Arad (-42%) şi Caraş-Severin (-83%).
Anul trecut, în clasamentul comenzilor online de "Black Friday", pe categorii de produse, au intrat mobilierul şi obiectele sanitare, care şi-au dublat vânzările. Cele mai cumpărate produse la nivel naţional, efectuate pe site-ul retailerului, au fost caloriferele, produsele şi accesoriile destinate încălzirii locuinţelor, care au înregistrat creşteri de peste 300% în perioada reducerilor. Pe locul doi, cu o creştere de 286%, au fost generatoarele, iar pe locul trei s-au situat electrocasnicele (+280%).
Acest tip de produse au fost comandate cu preponderenţă în judeţe unde proiectele de construcţii sunt într-o continuă dezvoltare, precum Bucureşti, Timiş, dar şi în Călăraşi, Gorj şi Mehedinţi. Totodată, Capitala a comandat online cele mai multe produse din categoria materiale de construcţii, vopsea, zidărie şi sisteme pentru termoizolaţii.
Analiza Mathaus arată că peste jumătate (57%) dintre comenzi au avut livrate cu flota proprie, iar diferenţa a fost asigurată prin intermediul curierilor parteneri.
La ediţia din acest an a "Black Friday", retailerul bricolaj şi materiale de construcţii anunţă că peste 5.000 de produse vor avea discounturi de până la 60%. Campania începe miercuri seara, pe 9 noiembrie, iar ofertele sunt disponibile în online şi offline în perioada 9 - 14 noiembrie. Pentru segmentul "Garduri şi împrejmuiri", vor fi reduceri de până la 20% la panourile de gard, şipcă metalică, policarbonat, plasă de umbrire şi alte produse similare. Materialele pentru finisaje şi amenajări au reduceri de până la 56%, în această categorie fiind incluse gips-carton, gresia, faianţa, parchetul şi plintele.
Discounturi considerabile vor fi şi la articolele termice, sanitare şi electrocasnice, unele dintre acestea cu discounturi de până la 60%. În plus, clienţii pot comanda centrale, radiatoare, calorifere electrice, electrocasnice, aparate de aer condiţionat la jumătate din preţ. Reduceri semnificative de preţ, de până la 50%, sunt aplicate utilajelor şi uneltelor de tip betoniere şi bormaşinilor, dar şi la produsele electrice şi de iluminat.
De asemenea, cei care vor să îşi amenajeze casa vor găsi reduceri de până la 56% la mobilier şi decoraţiuni, de 32% pentru vopsea şi lac, 27% la utilajele de grădinărit şi 20% pentru termoizolaţii.
Mathaus este brandul de retail Arabesque care înglobează şapte magazine fizice în România. De asemenea, site-ul retailerului înglobează peste 40,000 articole de la cele mai importante branduri internaţionale şi locale.
Comentează