Peste 65% dintre antreprenorii români aleg să lucreze la brandul lor, investesc în activităţi de branding şi marketing online şi sunt dispuşi să aloce un buget între 5.000 şi 50.000 de euro, iar la nivel internaţional până la 200.000 de euro, arată datele centralizate într-un studiu de specialitate, publicat joi, potrivit Agerpres.
Potrivit cercetării realizată de 2web, companie care furnizează consultanţă de branding şi servicii digitale "user centered" pentru antreprenori şi companii, anul trecut, 50% dintre antreprenori au fost conştienţi de rolul de individualizare şi autenticitate pe care îl aduce brandingul unei companii şi de importanţa strategică (ADN-ul companiei) în cadrul obiectivelor de business.
De asemenea, majoritatea antreprenorilor a adoptat un nou look website-urilor, platformelor de e-commerce, identităţii vizuale care să îi diferenţieze de concurenţă şi să atragă noi categorii de clienţi.
Astfel, cele mai solicitate servicii în zona de branding de către antreprenori, pe parcursul anului 2020, au fost: elaborarea strategiei, market research pentru stabilirea contextului în care funcţionează brandul, mesajele folosite de companie în comunicarea online, design grafic pentru crearea identităţii vizuale a brandului (logo, materiale online, prezenţe digitale: site, reviste, reţele sociale) şi comunicare şi promovarea brandului pe pieţele externe.
Conform datelor 2web, atunci când investesc în activităţi de branding şi marketing online, antreprenorii români vizează următoarele obiective în cadrul organizaţiei: o mai bună vizibilitate şi diferenţiere a produselor, creşterea veniturilor şi notorietăţii brandului, definirea brandului şi transmiterea cât mai clară a mesajului către audienţele ce împărtăşesc aceleaşi valori, îmbunătăţirea elementelor vizuale existente (logo, website, content design), recunoaşterea şi diferenţierea pe piaţa internaţională, precum şi diminuarea efectelor economice ale pandemiei şi brandingul intern pentru coeziune în rândul echipei.
Specialiştii în domeniu susţin că, în mod detaşat, au câştigat campaniile de promovare din social media, evidenţierea brandului prin conţinut şi canale de Youtube, podcasturile nişate pe anumite teme şi competenţe, dar şi distribuirea de conţinut pe reţele sociale cu profil de business de tip Linkedin.
La nivel general, aproape două treimi (65%) dintre antreprenorii români investesc în activităţi de branding şi marketing online şi alocă pentru acestea bugete care pornesc de la 5.000 de euro şi ajung până la 200.000 de euro, la nivel internaţional.
Antreprenorii români alocă bugete între 5.000 şi 200.000 de euro pentru branding şi marketing online
Explorează subiectul
Articole Similare

261
Leul se prăbușete în raport cu euro. Moneda europeană este în contină creștere de câteva zile. Cursul valutar anunțat de BNR
261

27
Consilierul lui Mugur Isrăescu, despre moneda euro digitală: 'Scopul său nu este de a înlocui numerarul, ci de a servi drept complement al acestuia'
27

27
Reglementarea jocurilor de noroc - Standard european pentru protecția jucătorilor, adoptat de Comitetul European de Standardizare
27

3.129
După 70 de ani, un celebru produs, folosit de români și de pe timpul comunismului, dispare de pe piață
3.129

3.293
Specialist: Nu vă puneți speranța în Pilonul II – pensia va fi o dezamăgire pentru milioane de români
3.293

41
Patronatul Importatorilor de Forţă de Muncă cere reformă legislativă în domeniul recrutării de personal străin
41

304
Andi Cristea cere reguli comune în UE pentru Uber și Bolt
304

3.145
Discuția prin care `regele ciobanilor` s-a demascat singur, interceptată de parchetul european: `Eu de atâția ani nu m-am mai implicat direct! Eu!/ Dar eu coordonez, clar, totu’! `
3.145

15
Bursa de la Bucureşti a deschis cu creşteri pe majoritatea indicilor şedinţa de tranzacţionare de joi
15

34
Ministerul Finanţelor a planificat împrumuturi de aproape opt miliarde de lei, în luna octombrie
34

46
Companiile din România au plătit peste 10 milioane de euro pentru ambalajele nereciclate în 2024
46

31
România coboară şapte poziţii în clasametul global al infrastructurii de reîncărcare a maşinilor electrice (Index)
31

14
Prețurile din industrie, în creștere față de anul trecut. August a adus scumpiri de peste 3%
14
Comentează