Peste 65% dintre antreprenorii români aleg să lucreze la brandul lor, investesc în activităţi de branding şi marketing online şi sunt dispuşi să aloce un buget între 5.000 şi 50.000 de euro, iar la nivel internaţional până la 200.000 de euro, arată datele centralizate într-un studiu de specialitate, publicat joi, potrivit Agerpres.
Potrivit cercetării realizată de 2web, companie care furnizează consultanţă de branding şi servicii digitale "user centered" pentru antreprenori şi companii, anul trecut, 50% dintre antreprenori au fost conştienţi de rolul de individualizare şi autenticitate pe care îl aduce brandingul unei companii şi de importanţa strategică (ADN-ul companiei) în cadrul obiectivelor de business.
De asemenea, majoritatea antreprenorilor a adoptat un nou look website-urilor, platformelor de e-commerce, identităţii vizuale care să îi diferenţieze de concurenţă şi să atragă noi categorii de clienţi.
Astfel, cele mai solicitate servicii în zona de branding de către antreprenori, pe parcursul anului 2020, au fost: elaborarea strategiei, market research pentru stabilirea contextului în care funcţionează brandul, mesajele folosite de companie în comunicarea online, design grafic pentru crearea identităţii vizuale a brandului (logo, materiale online, prezenţe digitale: site, reviste, reţele sociale) şi comunicare şi promovarea brandului pe pieţele externe.
Conform datelor 2web, atunci când investesc în activităţi de branding şi marketing online, antreprenorii români vizează următoarele obiective în cadrul organizaţiei: o mai bună vizibilitate şi diferenţiere a produselor, creşterea veniturilor şi notorietăţii brandului, definirea brandului şi transmiterea cât mai clară a mesajului către audienţele ce împărtăşesc aceleaşi valori, îmbunătăţirea elementelor vizuale existente (logo, website, content design), recunoaşterea şi diferenţierea pe piaţa internaţională, precum şi diminuarea efectelor economice ale pandemiei şi brandingul intern pentru coeziune în rândul echipei.
Specialiştii în domeniu susţin că, în mod detaşat, au câştigat campaniile de promovare din social media, evidenţierea brandului prin conţinut şi canale de Youtube, podcasturile nişate pe anumite teme şi competenţe, dar şi distribuirea de conţinut pe reţele sociale cu profil de business de tip Linkedin.
La nivel general, aproape două treimi (65%) dintre antreprenorii români investesc în activităţi de branding şi marketing online şi alocă pentru acestea bugete care pornesc de la 5.000 de euro şi ajung până la 200.000 de euro, la nivel internaţional.
Antreprenorii români alocă bugete între 5.000 şi 200.000 de euro pentru branding şi marketing online
Explorează subiectul
Articole Similare

10
Ministrul german de finanțe, Lars Klingbeil, primul membru al noului guvern în vizită oficială la Beijing
10

25
Dividende din tarife vamale: Trump promite bani americanilor, Scott Bessent avertizează că decizia e a Congresului
25

27
Japonia resimte impactul tarifelor americane. PIB-ul înregistrează primul declin după șase trimestre
27

47
Brandurile de lux revin în China. Vânzările încep să repornească
47

24
BNR lansează o monedă dedicată celor 80 de ani ai Universității 'George Emil Palade' din Târgu Mureș
24

47
2026, anul marilor premiere: Apple lansează primul iPhone pliabil
47

106
Samsung și Hyundai își întorc atenția spre piața internă: planuri majore de investiții în Coreea de Sud
106

1.763
De ce un fermier din România refuză ofertele de a trimite ouă la export
1.763

130
Grecia lansează "Coridorul vertical" pentru livrarea de gaze americane Ucrainei (Mitsotakis)
130

239
Asigurarea de răspundere civilă pentru trotinetele și bicicletele electrice devine obligatorie din 16 noiembrie
239

58
Consiliul Concurenței critică plafonarea adaosurilor comerciale la anumite alimente: Este justificată doar în situații excepționale
58

1.565
Adrian Câciu îl critică dur pe Radu Miruță, care s-a "plimbat" în Arabia Saudită pe banii arabilor: "Avem conflict de interese, neglijență în serviciu. Pe altele, care țin de moralitate, nu le mai enumăr."
1.565

114
Extrema dreaptă franceză cere o soluție pentru anularea acordului Mercosur
114


















Comentează