Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Apă în loc de benzină și motorină la o stație MOL - Mai mulți șoferi au sesizat Protecția Consumatorilor

benzinarie MOL

Comisarii Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Neamţ au început o anchetă după ce mai mulţi şoferi au alimentat maşinile cu apă în loc de combustibil la o staţie de carburanţi din Roman.

Comisarul şef adjunct al CJPC Neamţ, Vlad Ciurea, a declarat că au fost cerute documentele legate de comercializarea carburanţilor pentru a fi stabilite circumstanţele care au dus la acest incident.

„Am solicitat documentele şi procedurile care stau la baza activităţii de comercializare a carburanţilor pentru a stabili circumstanţele care au cauzat acest incident şi pentru a ne asigura că măsurile corective sunt implementate corespunzător. Rezultatele investigaţiei vor fi făcute publice în cel mai scurt timp, cu transparenţă şi responsabilitate, reflectând dedicarea CJPC Neamţ de a servi interesele consumatorilor şi de a menţine standardele de securitate şi calitate prevăzute de legislaţia din domeniul protecţiei consumatorilor”, a afirmat Vlad Ciurea, potrivit unui comunicat al CJPC Neamţ.

Mai mulţi şoferi care au alimentat joi, la staţia Mol de distribuţie carburanţi din municipiul Roman au reclamat că au pus apă în rezervor în loc de combustibil.

Potrivit unor surse, ar fi vorba despre 19 șoferi păgubiți. Compania a promis că va plăti reparațiile necesare la mașinile celor care au alimentat cu apă. Apa a ajuns în rezervor în urma unor lucruri de calibrare. Pompele au fost închise după ce au apărut reclamațiile.

UPDATE - Explicațiile MOL:

„Este o situație punctuală excepțională, care a apărut ca urmare a unei intervenții programate de calibrare a rezervorului. Am intervenit prompt pentru remedierea situației. Suntem în contact direct cu cei care au făcut deja o sesizare către departamentul nostru de relații clienți și analizăm ce măsuri de suport și compensare sunt potrivite pentru fiecare caz în parte. Îi încurajăm pe această cale pe cei care încă nu ne-au contactat, însă care au alimentat în seara zilei de 4 octombrie în stația din Roman, să ia legătura cu noi”, precizează reprezentanții companiei Mol.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.