Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Asaltată de reclamații, DSP a deschis în Bucureşti un call center COVID-19

telefonul rosu, firul rosu

DSP București a deschis, joi, o linie telefonică specială la care care bucureştenii pot suna să ceară informații despre coronavirus. Demersul vine după ce au curs în ultima perioadă reclamațiile publice că la telefoanele DSP nu prea răspunde nimeni în Capitală.

Numărul unic este 021/9462 şi poate fi apelat în intervalul orar 8,00 - 22,00, de luni până duminică, anunţă DSP Bucureşti.

Estimarea iniţială arată că aproximativ 500 de apeluri urmează să fie primite în fiecare zi. Tocmai de aceea, programul a fost gândit pentru ca operatorii call center să poată gestiona problemele fiecărui apelant, având în vedere complexitatea cazurilor de infectare cu SARS-CoV-2, menţionează reprezentanţii DSPMB.

''Acest call center este un sprijin important pentru protecţia şi sănătatea bucureştenilor, dar, în acelaşi timp, reprezintă şi un ajutor în a preveni răspândirea pandemiei de coronavirus în Bucureşti. Încurajez orice persoană care are nevoie de informaţii sau care are nevoie de ajutor în contextul îmbolnăvirii cu COVID-19 să ne apeleze cu încredere'', a declarat Oana Nicolescu, directorul DSPMB.

Call center-ul de la DSPMB a fost înfiinţat cu sprijinul Guvernului, Ministerului Sănătăţii şi al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, se arată pe site-ul instituţiei.

Citește și: Trădare fără precedent la CEDO: Ministerul de Externe acceptă condamnarea României în cazul Kovesi .

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.