Sucursala Regională CF Bucureşti a demarat prima etapă a programului de reparaţii la infrastructura feroviară, executate în regie proprie, pe firul I, între Chitila şi Chiajna, prin lucrări de înlocuire a traverselor de lemn cu traverse de beton cu supralărgire (refacţie), iar în a doua etapă vor fi executate lucrări de buraj mecanizat şi profilat piatră spartă, a anunţat CFR SA, pe pagina sa de Facebook, relatează Agerpres.
Citește și: Studiu șocant: S-a descoperit că există riscul mai mare de a lua COVID-19 acasă, decât de la străini
Scopul lucrărilor, precizează compania, este redeschiderea circulaţiei feroviare între Chiajna şi Chitila, pe firul I (închis circulaţiei din anul 2018) şi descongestionarea traficului de marfă pe Centura Bucureşti.
"Lucrările de refacţie traverse sunt executate cu noul tren de PTH -500, specializat în lucrări de reparaţie capitală a suprastructurii căii ferate, cu o productivitate medie de refacţionare totală a suprastructurii căii de 200 ml/oră (de aproximativ 4 ori mai mare faţă de tehnologia clasică, realizată cu trenul de lucru Platov)", notează CFR SA.
Etapele de lucrări pe firul I, între Chiajna şi Chitila, cuprind: refacţie traverse, prin înlocuirea traverselor de lemn cu traverse de beton, buraj mecanizat şi profilat şi stabilizat prisma de piatră spartă.
"Menţionăm faptul că lucrări de refacţie traverse (înlocuirea traverselor de lemn cu traverse de beton cu supralărgire) cu noul tren de lucru PTH - 500 şi lucrări de ciuruire integrală au fost executate şi pe raza Sucursalei Regionale CF Constanţa, în staţia CF Palas, între Grupa B şi Grupa Tranzit, linie destinată exclusiv transportului feroviar de marfă spre şi dinspre Port. În perioada următoare, în staţia CF Palas, între Grupa B şi Grupa Tranzit, sunt programate lucrările de buraj mecanizat şi profilat piatră spartă", se mai spune în postare.