Autorităţile administraţiei publice locale din Capitală vor publica pe site-urile oficiale informaţii privind măsurile de prevenire şi combatere a ambroziei în fiecare sector, conform unei hotărâri adoptate în şedinţa Colegiului Prefectural al Municipiului Bucureşti de miercuri.
Actul normativ mai prevede că, până la data de 30 noiembrie a fiecărui an, autorităţile administraţiei publice locale ale sectoarelor vor întocmi un raport de activitate privind numărul de persoane fizice sau juridice verificate în aplicarea Legii nr. 62/2018, situaţia celor care au fost sancţionaţi cu avertisment pentru nerespectarea sa, precum şi a celor amendate, pe care îl vor transmite către Direcţia pentru Agricultură a Municipiului Bucureşti, Direcţia de Sănătate Publică a Municipiului Bucureşti, Comisariatul Municipiului Bucureşti al Gărzii Naţionale de Mediu şi Prefecturii Capitalei, potrivit Agerpres.
Conform Legii nr. 62/2018, îndeplinirea obligaţiilor care le revin autorităţilor administraţiei publice locale se verifică de specialişti desemnaţi de Prefectura Capitalei, care au şi competenţa de a sancţiona nerespectarea prevederilor acestui act normativ.