Autoritățile se așteaptă la ce e mai rău la eliberarea certificatului digital de vaccinare. Din acest motiv a și fost înființat un centru call center, unde românii pot suna pentru a cere diverse sfaturi.
„O să avem un call center unde oricine are o problemă poate să sesizeze. Probeleme vor fi sesizate și vor fi distrubuite către autoriățile competente.
De exemplu, dacă un om se vaccinează cu a doua doză în România sistemul îl va percepe că e vaccinat doar cu o doză. Deci persoana ne va suna, ne va trimite documenteș și le va compara cineva, astfel încât să fie recunoscute.
Se face totul digital. Sunt foarte multe persoane care vor solicita acest certficat. N-aș vrea să fie definitoriu pentru subiectul nostru”, a spus Andrei Baciu, secretar de stat în Ministerul Sănătății, la postul de televiziune Digi24.
Baciu se așteaptă ca site-ul să înregistreze un număr mare de oameni chiar la lansare, acesta fiind și motivul pentru care autoritățile au decis să nu anunțe ora la care îl lansează.