Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Bacşiş fabulos la un restaurant! Personalul a început să plângă: 'A fost extrem de emoţionant. A fost o perioadă foarte dificilă pentru noi'

bacsis

Personalul unui restaurant din New Jersey, care se luptă pe fondul pandemiei de coronavirus, a fost extrem de emoţionat după ce un client fidel a lăsat un bacşiş de 1.000 de dolari, potrivit CNN.

Arnold Teixeira, proprietar al The Starving Artist din Ocean Grove, a declarat pentru CNN că persoana este client fidel din 2001 şi nu a dorit să-şi dezvăluie identitatea.

"Clientul şi familia sa au mâncat şi au plecat fără să spună un cuvânt", a spus Teixeira. "Când ospătarul care i-a servit a văzut nota de plată, a început să plângă. Apoi, un alt angajat a început să plângă. Apoi, nici eu nu m-am putut abţine să nu plâng. A fost extrem de emoţionant din cauză că a fost o perioadă foarte dificilă pentru noi".

Clientul a luat micul dejun săptămâna trecut la The Starving Artist, care a aniversat 21 de ani, când a lăsat un bacşiş consistent şi un bilet emoţionant.

DOLIU în lumea sportului pe gheață: O MARE campioana mondială a fost găsită moartă

"Mulţumesc mult pentru că aţi lucrat în aceste vremuri", a scris acesta.

"Suntem recunoscători pentru mâncare voastră delicioasă, zâmbetele calde şi atmosfera minunată... Să ştiţi că vă apreciem foarte mult pe toţi. Nu ar fi o vară bună fără Starving Artist", a scris clientul.

În finalul mesajului, clientul a transmis ca cei 1.000 de dolari să fie împărţiţi personalului. Teixeira i-a oferit celor şapte angajaţi, fără a se include.

Patronul restaurantului, preferat de localnicii din Ocean Grove, a spus că nu era sigur că poate menţine afacerea deschisă după pandemie, după ce a fost forţat să închidă restaurantul în martie.

"Lucrurile au început să meargă prost. Am ajuns într-un punct în care eram pregătit să nu mai deschid vreodată. Nu facem nici măcar 50% din ceea ce adunam de obicei la mijlocul sezonului estival", a spus Teixeira.

"Dar acest bacşiş ne-a readus speranţa în umanitate. Ne-a făcut să ne simţim atât de bine în legătură cu ceea ce facem, eforturile noastre au fost observate", a mai spus patronul.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.