Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Blue Air a lansat un asistent virtual cu Inteligenţă Artificială

tripsta.co.uk
blue air

Noul asistent virtual cu Inteligenţă Artificială (AI), botezat Nadia, menit să îmbunătăţească experienţa clienţilor, a fost lansat de către operatorul aerian Blue Air, se arată într-un comunicat de presă al companiei, potrivit Agerpres.

Potrivit sursei citate, noul asistent virtual al Blue Air a fost inspirat de Nadia Comăneci, prima gimnastă care a primit vreodată un scor perfect de 10 la Jocurile Olimpice.

"Blue Air a început o călătorie de transformare digitală ambiţioasă care plasează clientul în centrul tuturor acţiunilor noastre. Suntem încântaţi că, la scurt timp după ce am implementat noua noastră aplicaţie mobilă, putem oferi acum un serviciu de asistent virtual disponibil 24/7 clienţilor noştri, care acum pot beneficia de informaţii rapide legate de călătoria lor şi care ne permite, de asemenea, să rămânem mai aproape de ei şi să obţinem informaţii valoroase despre nevoile şi dorinţele lor. Ne-am angajat să îmbunătăţim continuu calitatea experienţei clienţilor noştri în fiecare etapă a călătoriei cu Blue Air şi să oferim cea mai bună experienţă de retail digital", declară Krassimir Tanev, director comercial Blue Air.

Serviciul este disponibil gratuit, 24/7, în limbile română, italiană şi engleză şi oferă întotdeauna informaţiile necesare cu privire la orarul de zbor, informaţii generale de zbor, condiţiile generale de transport, totul despre serviciile şi pachetele Blue Air, informaţii despre bagaje, asistenţă specială, metode de plată, precum şi informaţii specifice privind restricţiile de călătorie in contextul pandemiei de COVID-19, check-in, anulare voluntară sau programele de loialitate.

Clienţii Blue Air pot începe un dialog cu Nadia pe site-ul Blue Air şi pe pagina de Facebook a companiei.

În perioada următoare compania va adăuga noi caracteristici şi funcţionalităţi pentru Nadia în vederea îmbunătăţiri experienţei clienţilor. Astfel, actualizările pregătite vor include transferul către agentul Serviciului Clienţi şi integrarea asistentului virtual cu sistemul de rezervare.

Blue Air este cea mai mare companie aeriană românească în funcţie de numărul de pasageri transportaţi, cu o echipă formată din peste 1.000 de profesionişti. Compania operează avioane tip Boeing 737, iar în cei 16 ani de activitate a transportat peste 32 de milioane de pasageri şi a zburat peste 340 milioane de kilometri.

Operatorul aerian este certificat IATA Operaţional Safety Audit (IOSA) de către Internaţional Air Transport Association (IATA) pentru standarde excepţionale de operare şi este membră cu drepturi depline IATA.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.