Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

BMW investeşte încă 2,24 miliarde de dolari în China pentru accelerarea producţiei de vehicule electrice

CNN
bmw logo

Bayerische Motoren Werke (BMW) a anunţat joi că a demarat în mod oficial producţia la noua sa fabrică din China, o investiţie de 15 miliarde de yuani (2,24 miliarde de dolari), în vederea accelerării producţiei de vehicule electrice (EV), transmite Reuters.

Uzina Lydia, a treia facilitate de asamblare a BMW în China, se află în oraşul din nord-est Shenyang, provincia Liaoning, şi va majora producţia anuală a BMW pe cea mai mare piaţă auto din lume la 830.000 vehicule, de la 700.000 în 2021. Unitatea va produce maşini alimentate cu baterii electrice conform cererii de pe piaţă, pe liniile sale de producţie flexibile, a informat grupul german, care deţine brandurile BMW, Mini şi Rolls-Royce, potrivit Agerpres.

Primul model care va ieşi de pe porţile fabricii Lydia este i3, un sedan sport exclusiv electric, iar din 2023 clienţii chinezi vor avea la dispoziţie o gamă de 13 modele electrice, a precizat BMW.

Tesla şi producătorii auto chinezi, cum ar fi BYD, domină piaţa chineză a vehiculelor electrice, vânzările fiind mai mult decât duble faţă de anul trecut.

Aproape un sfert din maşinile vândute în China în primele cinci luni din 2022 au fost alimentate cu baterii, conform datelor Asociaţiei Producătorilor Auto din statul asiatic (CAAM). BMW a livrat în China, cea mai mare piaţă a sa, 208.507 vehicule, un declin de 9,2% faţă de anul trecut.

Producătorul german de maşini premium se aşteaptă ca în 2022 vânzările pe plan global să fie în linie cu cele din 2021, iar marja operaţională pe segmentul auto să se situeze anul acesta între 7-9%, din cauza efectelor războiului asupra producţiei. Fără impactul războiului, compania ar fi avut ca obiectiv o marjă între 8-10%.

Grupul german a vândut anul trecut un nivel record de vehicule - 2,52 milioane - în pofida deficitului de semiconductori şi a raportat o marjă de profit de 10,3%, cea mai ridicată din 2017.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.