Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Bosch a inaugurat un hub global de achiziţii la Timişoara

atalian.com.tr
bosch

Grupul Bosch a inaugurat recent un hub global de achiziţii la Timişoara, în cadrul diviziei Bosch Service Solutions, prin care îşi extinde segmentele de afaceri reprezentate de această divizie pe zona de servicii de outsourcing, potrivit unui comunicat remis miercuri de companie, conform Agerpres.

Noul departament de Achiziţii Strategice Indirecte are la bază o echipă de profesionişti, achizitori specializaţi cu expertiză extinsă, ale căror atribuţii prevăd managementul furnizorilor şi al tuturor părţilor interesate, negocierile contractuale care vizează solicitările clienţilor din toate regiunile Europei, precum şi alte sarcini strategice, se menţionează în comunicat.

Cei 50 de specialişti angajaţi în noul departament fac parte din echipa de 600 de persoane angajate în 2021 de Bosch Services Solutions din Timişoara, specializate în domenii precum dezvoltare software, IT Help Desk, customer service, controlling, contabilitate, project management, logistică, achiziţii şi vânzări.

Bosch Service Solutions îşi propune să asigure şi să securizeze o legătură strânsă între clienţii interni şi pieţele regionale şi face acest lucru prin intermediul achizitorilor care reprezintă compania în relaţia cu furnizorii, procurând cu succes diferite categorii de mărfuri şi produse.

Noul departament de achiziţii de la Timişoara îşi asumă responsabilitatea pentru achiziţiile strategice şi gestionarea, la scală globală, a unor categorii de servicii şi produse variate, cum ar fi serviciile logistice, cele profesionale, echipamente şi servicii IT, utilaje şi linii de producţie, operaţiuni de întreţinere a echipamentelor de producţie, servicii de management al clădirilor, precum şi pentru gestionarea corectă şi eficientă a tuturor nevoilor provenite de la locaţiile din Grupul Bosch, la nivel european.

Managerul hub-ului de achiziţii, Adrian Comănean, a explicat că noua divizie constă într-o echipă de achizitori care se ocupă de negocieri, managementul furnizorilor, dar şi de alte sarcini.

"Deşi aflaţi încă la început de drum, suntem o echipă dinamică şi pasionată de ceea ce se întâmplă în acest domeniu. Departamentul nostru acoperă întreaga paletă de activităţi care au legătură cu zona de achiziţii, de la cercetarea pieţei până la managementul contractelor pe care le gestionăm cu ajutorul unui software avansat de achiziţii de tip 'Source to Contract', dezvoltat pe o platforma Cloud. Acest aspect le oferă colegilor noştri foarte multe perspective de dezvoltare şi de creştere. Există două componente cheie în structura organizaţiei noastre de achiziţii indirecte. Una dintre acestea se ocupă exclusiv de segmentul de achiziţii strategice, iar cea de a doua gestionează sarcinile operaţionale şi este o entitate de sine stătătoare. Concret, suntem o echipă de achizitori care se ocupă de negocieri, managementul furnizorilor şi al părţilor interesate, precum şi de alte sarcini, atât strategice cât şi operaţionale", a menţionat Adrian Comănean, citat în comunicat.

De 14 ani, divizia Bosch Service Solutions din Timişoara oferă servicii complete în 18 limbi străine clienţilor interni şi externi şi desfăşoară mai multe programe prin care conduce transformarea digitală, oferind soluţii software adaptate, prin utilizarea de tehnologii noi precum Robotic Process Automation sau inteligenţa artificială, care elimină sarcinile repetitive şi sporesc calitatea şi eficienţa.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.