Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

BRD a lansat primul episod al podcastului 'Drumul banilor', un proiect de educaţie financiară

brd.ro
brd

BRD lansează marţi primul episod al podcastului "Drumul banilor", un proiect de educaţie financiară, pentru a adresa, într-un format modern şi prietenos, o nevoie tot mai prezentă a utilizatorilor de servicii financiare de răspunsuri la unele dintre întrebările care îi preocupă, în condiţiile incertitudinii aduse de pandemie, a anunţat marţi banca.

"Pandemia i-a determinat pe mulţi români să petreacă mai mult timp online şi a crescut deschiderea faţă de explorarea şi adoptarea de noi tehnologii şi servicii digitale. Acestea i-au ajutat să lucreze la distanţă, să comunice, să facă cumpărături şi plăţi online, dar şi, în egală măsură, să se relaxeze. Aşa a luat avânt şi în România un nou tip de media: podcastul - poveşti, dialoguri, recenzii de cărţi sau emisiuni tematice în format audio digital", se menţionează în comunicat.

În iulie 2020, Biroul Român de Audit Transmedia (BRAT) a realizat studiul "Podcastul în România" şi a identificat atunci 3,2 milioane de ascultători de podcast în ţara noastră, dintre care 1 milion în mediul rural. Printre motivele alegerii acestui tip de media, jumătate dintre cele aproximativ 4.000 de persoane care au răspuns la sondajul BRAT au menţionat divertismentul şi relaxarea, dorinţa de a învăţa lucruri noi sau de a se dezvolta personal, în timp ce 40% dintre ascultători declarau că îl preferă pentru posibilitatea de a putea face şi altceva în timp ce ascultă.

"Lansăm podcastul 'Drumul banilor' pentru a adresa, într-un format modern şi prietenos, o nevoie tot mai prezentă a utilizatorilor de servicii financiare de răspunsuri la unele dintre întrebările care îi preocupă în condiţiile incertitudinii aduse de pandemie, şi nu numai. De ce 'Drumul banilor'? Pentru că viaţa este o călătorie pe care - vrem, nu vrem, - o ducem mai departe şi cu ajutorul banilor. Pentru fiecare om este foarte important nu doar să-i câştige, ci şi să-i folosească cât mai eficient", a spus Flavia Popa, secretarul general al BRD-Groupe Societe Generale.

La rândul său, Irina Chiţu, realizator al ''Drumului Banilor" spune că a descoperit podcastul în pandemie.

"Am descoperit podcastul în pandemie. Conceptul îmi era cunoscut de câţiva ani, de la fiul meu cel mare care asculta podcast non-stop, însă nu m-au atras producţiile americane pe care el le prefera. Dar, anul trecut, stând mai mult în casă, mi-am adus aminte de poveştile lui Tudor, prietenul nostru. Cum l-a convins pe un trainer fain, pe care l-a întâlnit la un curs, să producă împreună un podcast. Şi, uite aşa, am ascultat pe nerăsuflate primul sezon din podcastul Mind Arhitect, care m-a convins că despre lucruri complicate, cum este neuroştiinţa, se poate vorbi şi plăcut, atrăgător şi în termeni simpli. Iar pentru mine a contat foarte mult că puteam să-l ascult oricând: fie că mă jucam cu copiii sau pregăteam o prăjitură, fie că eram în maşină sau făceam o pauză la muncă. Aşa ne-a încolţit ideea unui podcast pe teme financiare, în care să povestim despre bani, rate şi dobânzi, despre avantajele şi dezavantajele diferitelor produse financiare sau despre cum să-ţi gestionezi mai bine banii şi ce să faci atunci când ai probleme", a mărturisit Irina Chiţu.

"Drumul Banilor" este un podcast relaxat în care se discută, se dezbat şi se popularizează teme financiare. În episoadele lui sunt explicate subiecte financiare complexe într-un mod simplu şi pe înţelesul tuturor, evitând limbajul sofisticat sau specializat. Atmosfera de "discuţie între prieteni, la o cafea" a podcastului, modul simplu de explicare a termenilor financiari de care ne lovim în fiecare zi, poveştile personale şi sfaturile financiare creează familiaritate şi reduc distanţa dintre ascultători şi temele abordate.

"Ne-am propus să ajutăm oamenii să înţeleagă mai uşor termenii financiari, să asculte detalii şi poveşti personale cu care să se identifice şi să rămână la finalul fiecărui episod cu câteva lucruri practice legate de tema discutată, pe care le pot aplica imediat", spune Tudor Stoica, realizator al podcastului "Drumul Banilor".

Primul episod al podcastului se numeşte - şi vorbeşte despre - ce nu am învăţat din crizele financiare care au trecut, despre ce sunt ele, când vin, care sunt semnele că vor lovi, ce să facem şi mai ales ce să nu facem ca să suferim cât mai puţin. Podcastul "Drumul Banilor" poate fi ascultat pe platformele de streaming online prezente în România: Anchor/Spotify/Apple Podcasts/Google Podcasts şi este realizat cu sprijinul BRD-Groupe Societe Generale.

Fiecare episod va fi încărcat săptămânal pe paginile web ale BRD.ro (https://brd.ro/drumulbanilor) şi FinZoom.ro (https://finzoom.ro/podcast), alături de articole relevante, cu poveştile şi informaţiile abordate în varianta audio, relatează Agerpres.ro.

BRD-Groupe Societe Generale operează o reţea de peste 500 de unităţi. Banca ocupă o poziţie importantă pe piaţa românească a cardurilor, cu aproximativ 2,33 milioane de carduri şi o reţea de acceptare de aproximativ 30.000 POS şi aproape 1.400 ATM-uri. BRD este un jucător important pe piaţa creditelor pentru companii locale şi multinaţionale şi este liderul pieţei de factoring din România. Activele totale ale băncii erau, la finalul lunii iunie 2021, de 64,8 miliarde lei.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.