Singurul EXIT-POLL din România, ora 21.00. Au mai rămas 1 zile 2 ore 2 minute
 
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

BREAKING Parchetul Capitalei anunță că îl trimite în judecată pe Mario Iorgulescu: acuzația e de OMOR

Mario Iorgulescu

Mario Iorgulescu, fiul lui Gino Iorgulesc, șeful Ligii Profesioniste de Fotbal, a fost trimis în judecată pentru omor. Anunțul a fost făcut de Parchetul Capitalei în urmă cu puțin timp.

Citește și: Traian Băsescu PROFEȚEȘTE: Răzbunarea pentru Pian va fi crâncenă

Mario Iorgulescu a accidentat mortal un  tânăr, în timp ce conducea beat și drogat, cu 160 km/h pe un tronson de drum pe unde se circula cu 50 km/h. Mario este în prezent în Italia, acolo unde a fost dus pentru a fi tratat, aflându-se în stare gravă în urma accidentului.

[15:09, 14.08.2020] Iosif Buble: Procurori ai Parchetului de pe lângă Tribunalul Bucureşti au dispus, la data de 14 august 2020, trimiterea în judecată a inculpatului Iorgulescu Gino-Mario, pentru săvârșirea infracţiunilor de omor și conducere a unui vehicul sub influența alcoolului sau altor substanțe.
În rechizitoriul întocmit, procurorii au reţinut următoarea situaţie de fapt:
La data de 08.09.2019, pe fondul unei crize de gelozie și într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l și fiind sub influența cocainei, intenționând să se deplaseze din sat Gulia, com. Tărtășești, spre un club din Parcul Herăstrău, mun. București, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul marca Aston Martin model DBS cu o viteză ce depășea cu mult viteza legală de 60 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roșie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecția dintre Șos. Chitilei și str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de accelerație la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens și intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V.D.A., care a decedat pe loc, toate acestea în condițiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecție pe culoarea roșie a semaforului, inculpatul nu a acționat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de accelerație era apăsată la maximum. Procedând în acest mod, inculpatul a fost indiferent față de urmările acțiunilor sale, pe care le-a prevăzut și acceptat, punând în pericol participanții la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului și astfel ucigând-o pe victimă cu intenție indirectă.
Pentru stabilirea situației de fapt mai sus menționate, procurorii au avut în vedere, în principal, următoarele mijloace de probă: declarații martori, raport medico-legal de necropsie, buletine de analiză toxicologică și expertiza medico-legală toxicologică, imaginile surprinse de camerele de supraveghere video, expertiza criminalistică privind cauzele și împrejurările producerii coliziunii, precum și raportul de constatare privind datele informatice extrase din computerul de bord al vehiculului condus de inculpat. O parte din actele de urmărire penală au fost efectuate pe teritoriul Italiei de către autoritățile judiciare italiene, în baza unor ordine europene de anchetă emise de autoritățile române.
Menționăm faptul că pe numele inculpatului a fost emis la data de 15.05.2020 un mandat de arestare în lipsă, în baza căruia Tribunalul București a emis un mandat european de arestare, cel din urmă fiind transmis la data de 19.05.2020 autorităților judiciare competente din Italia, țară în care inculpatul se află, în vederea arestării și predării acestuia către autoritățile judiciare române. Până în prezent, mandatul european de arestare nu a fost pus în executare.
Totodată, în cauză au fost dispuse măsuri asigurătorii asupra bunurilor și sumelor de bani aparținând inculpatului, până la concurența valorii de 1.000.000 de euro.
Dosarul a fost înaintat la Tribunalul Bucureşti, instanța de judecată competentă.
Cauza a fost instrumentată de procurori din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul București, împreună cu ofițeri de poliție judiciară din cadrul Direcției Generale de Poliție a Municipiului București – Serviciul Omoruri și Brigada Rutieră.
Precizăm că această etapă a procesului penal reprezintă, conform Codului de procedură penală, finalizarea anchetei penale și trimiterea rechizitoriului la instanţă, spre judecare, situaţie care nu poate în niciun fel să înfrângă principiul prezumţiei de nevinovăţie.
COMPARTIMENTUL DE INFORMARE ŞI RELAŢII PUBLICE DIN  CADRUL PARCHETULUI DE  PE  LÂNGĂ  TRIBUNALUL BUCUREŞTI
[15:09, 14.08.2020] Iosif Buble: trimis in judecata mario iorgulescu

[15:09, 14.08.2020] Iosif Buble: Procurori ai Parchetului de pe lângă Tribunalul Bucureşti au dispus, la data de 14 august 2020, trimiterea în judecată a inculpatului Iorgulescu Gino-Mario, pentru săvârșirea infracţiunilor de omor și conducere a unui vehicul sub influența alcoolului sau altor substanțe. În rechizitoriul întocmit, procurorii au reţinut următoarea situaţie de fapt:La data de 08.09.2019, pe fondul unei crize de gelozie și într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l și fiind sub influența cocainei, intenționând să se deplaseze din sat Gulia, com. Tărtășești, spre un club din Parcul Herăstrău, mun. București, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul marca Aston Martin model DBS cu o viteză ce depășea cu mult viteza legală de 60 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roșie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecția dintre Șos. Chitilei și str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de accelerație la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens și intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V.D.A., care a decedat pe loc, toate acestea în condițiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecție pe culoarea roșie a semaforului, inculpatul nu a acționat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de accelerație era apăsată la maximum. Procedând în acest mod, inculpatul a fost indiferent față de urmările acțiunilor sale, pe care le-a prevăzut și acceptat, punând în pericol participanții la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului și astfel ucigând-o pe victimă cu intenție indirectă. Pentru stabilirea situației de fapt mai sus menționate, procurorii au avut în vedere, în principal, următoarele mijloace de probă: declarații martori, raport medico-legal de necropsie, buletine de analiză toxicologică și expertiza medico-legală toxicologică, imaginile surprinse de camerele de supraveghere video, expertiza criminalistică privind cauzele și împrejurările producerii coliziunii, precum și raportul de constatare privind datele informatice extrase din computerul de bord al vehiculului condus de inculpat. O parte din actele de urmărire penală au fost efectuate pe teritoriul Italiei de către autoritățile judiciare italiene, în baza unor ordine europene de anchetă emise de autoritățile române.Menționăm faptul că pe numele inculpatului a fost emis la data de 15.05.2020 un mandat de arestare în lipsă, în baza căruia Tribunalul București a emis un mandat european de arestare, cel din urmă fiind transmis la data de 19.05.2020 autorităților judiciare competente din Italia, țară în care inculpatul se află, în vederea arestării și predării acestuia către autoritățile judiciare române. Până în prezent, mandatul european de arestare nu a fost pus în executare.Totodată, în cauză au fost dispuse măsuri asigurătorii asupra bunurilor și sumelor de bani aparținând inculpatului, până la concurența valorii de 1.000.000 de euro.Dosarul a fost înaintat la Tribunalul Bucureşti, instanța de judecată competentă.Cauza a fost instrumentată de procurori din cadrul Parchetului de pe lângă Tribunalul București, împreună cu ofițeri de poliție judiciară din cadrul Direcției Generale de Poliție a Municipiului București – Serviciul Omoruri și Brigada Rutieră.Precizăm că această etapă a procesului penal reprezintă, conform Codului de procedură penală, finalizarea anchetei penale și trimiterea rechizitoriului la instanţă, spre judecare, situaţie care nu poate în niciun fel să înfrângă principiul prezumţiei de nevinovăţie.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.