Camera de Comerţ şi Industrie Bucureşti (CCIB) va continua parteneriatul cu Google România, precum şi cu alte firme şi societăţi din domeniul IT, inclusiv din rândul membrilor săi, în dorinţa de oferi celor interesaţi oportunităţi de implementare a programelor de digitalizare a activităţilor curente şi viitoare, a anunţat joi instituţia.
Potrivit unui comunicat remis AGERPRES, CCIB şi Google România au organizat webinarul 'Google pentru IMM-uri: dezvoltarea online a afacerii', potrivit agerpres.ro.
"Principalul obiectiv al evenimentului, susţinut de Mădălina Stănescu - trainer Google şi consultant în digital marketing, fondator al agenţiei Optimized, a vizat familiarizarea antreprenorilor întreprinderilor mici şi mijlocii cu mediul online, în contextul crizei coronavirusului, care i-a 'obligat' să-şi regândească setul de instrumente de promovare pentru a rămâne pe piaţă şi pentru a-şi dezvolta afacerile", se menţionează în comunicat.
Potrivit sursei citate, cei circa 50 participanţi au avut oportunitatea de a afla informaţii utile despre: modul în care se construieşte o prezenţă online pentru business-ul lor, instrumentele online ce pot fi utilizate, cum poate fi folosită social media pentru promovarea afacerilor, modalităţi practice de a atrage mai mulţi clienţi cu Google Ads.
"Google pentru IMM-uri este un hub de instrumente şi resurse gratuite, dedicate facilitării şi susţinerii digitalizării afacerilor româneşti. Instrumentele digitale disponibile sunt: Google Compania Mea (gestionarea relaţiei cu clienţii), Site-ul Companiei Mele (administrarea spaţiului online al afacerii), Google Trenduri şi Alerte (descoperirea intereselor consumatorilor), Pieţe sugerate (identificarea de oportunităţi internaţionale)", se mai spune în comunicat.