Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Campania de vaccinare nu îşi mai revine - Vaccinul Johnson&Johnson a ajuns mai popular decât Pfizer

Autorităţile nu mai reuşesc să convingă mai mult de 20.000 de români pe zi să se vaccineze cu prima doză. Vaccinul Johnson&Johnson, singurul care se face într-o singură doză, a devenit mai popular decât vaccinul Pfizer, cu peste 9100 de doze administrate în ultimele 24 de ore.

41.554 de persoane au fost vaccinate în ultimele 24 de ore. În total, 4.514.587 de români au fost vaccinați de la începutul campaniei, 409.622 cu o doză și 4.104.965 cu schema completă.

Comitetul Național de Coordonare a Activităților privind Vaccinarea împotriva COVID-19 anunță că, potrivit datelor furnizate de Institutul Național de Sănătate Publică, prin aplicația Registrul Electronic Național al Vaccinărilor, joi, la ora 17.00, situația vaccinărilor în România este următoarea: număr de doze administrate în ultimele 24 de ore împotriva COVID-19 Pfizer BioNTech 28.383, Moderna 2.648, AstraZeneca 1.413, iar Johnson&Johnson 9.110.

Număr total de doze administrate de vaccin împotriva COVID-19 Pfizer BioNTech (începând cu data de 27 decembrie 2020) a ajuns la 6.717.327. De asemenea, au fost utilizate 689.552 de doze Moderna, 824.047 de doze AstraZeneca și 194.313 de doze Johnson&Johnson.

În ultimele 24 de ore au fost 18 reacții comune și minore la vaccinare, toate generale.

În ceea ce privește numărul total de reacții adverse înregistrate la nivelul centrelor de vaccinare, începând din 27 decembrie 2020, sunt 16.344 de reacții comune și minore.

content-image

content-image

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.