KFC premiază elevii silitori cu internet gratuit. Pentru a spijini sistemul de învățământ din România, KFC lansează campania Wi-Fi Test. Astfel, restaurantele din țară vor schimba întregul sistem de rutere, iar parolele de Wi-Fi existente vor fi înlocuite cu 1.600 de întrebări realizate de profesori, pornind de la materia pentru Bacalaureat.
Pentru a se conecta la internet, clienții trebuie să răspundă la întrebarea pe care o primesc automat atunci când accesează rețeaua Wi-Fi Test. Cei care răspund corect primesc automat o oră de internet, la sfârșitul căreia procesul trebuie reluat. În cazul întrebărilor care îi pun în dificultate, elevii vor avea opțiunea de a accesa răspunsul detaliat, fixându-și astfel cunoștințele pentru examen.
„Am plecat de la o statistică îngrijorătoare, conform căreia promovabilitatea examenului de Bacalaureat este în continuă scădere în România. Observând elevii care ne calcă pragul, constatăm că ei accesează în număr foarte mare rețeaua de Wi-Fi din restaurante, motiv pentru care ne-am gândit să valorificăm acest canal în folosul lor. Wi-Fi Test este o metodă alternativă pentru ei de a-și fixa cunoștințele pentru bac, un mod de a le reaminti că e important să învețe și că poate fi distractiv în același timp”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer KFC, potrivit digi24.ro.