Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Care sunt cele mai valoroase brand-uri din lume. Cifrele sunt uluitoare

brand

Clasamentul eurobrand Global Top 100 editia 2014 releva care sunt cele mai valoroase brand-uri din lume. Nu este de mirare ca pe primul loc se afla gigantul si popularul Apple, brand care se ridica la valoarea de 113,165 miliarde de euro, inregistrand o crestere de 3% fata de 2013.

Pe locul doi, dar la o diferenta considerabila, se afla un alt gigant - Google. Brand-ul valoreaza 67,471 miliarde de euro. Crescand cu 23% fata de anul trecut, Google reuseste pentru prima data sa devanseze un alt brand celebru - Coca Cola, care in 2014 valoreaza 64,775 miliarde de euro. Brandul sufera o scadere de 4% fata de 2013.

Toate cele mai valoroase 10 branduri din lume sunt companii cu sediul în SUA.

În ceea ce privește Europa, grupul francez de produse de lux LVMH rămâne cel mai valoros brand, cu o valoare de 39,251 miliarde de euro, locul 12 la nivel mondial, urmat de Nestle cu o valoare de 33,049 miliarde de euro și AB Inbev cu o valoare de 29,858 miliarde de euro.

În total, SUA sunt reprezentate de 46 din 100 cele mai valoroase branduri din lume, urmată de Europa cu 41 de branduri și Asia cu 13 branduri, informeaza antena3.ro.

 

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.