Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Care sunt criteriile după care ar trebui să alegi o agenție SEO

Radu Pop
strategie

În ultimii zeci de ani tehnologia a oferit societăților un boom informațional ireversibil. Posibilitatea de a accesa orice tip de informație fără restricții a devenit un motiv suplimentar pentru oameni de a fi la curent cu ceea ce se întâmplă în lume. Internetul a fost și este o oportunitate excelentă și pentru antreprenori, pentru companiile de orice dimensiune care doresc să își intensifice vânzările. Clasarea acestora în funcție de relevanța conținutului site-ului după criteriile Google a lăsat loc unui nou domeniu numit optimizare SEO. Acesta se ocupă cu diverse metode prin care site-ul unei firme apare printre primele căutări în motoarele de căutare specifice, aspect ce duce la creșterea vizibilității, traficului și în noțiuni de cantitate și calitate. Printre avantajele proceselor SEO se încearcă creșterea interacțiunii cu consumatorii, a înțelegerii comportamentelor de consum a acestora, structurează mai bine portofoliul de produse sau servicii dar și îmbunătățește renumele companiei pe nișa comercială stabilită.

Creionarea unor strategii de marketing adaptate conținuturilor

Criteriile de selecție a unei colaborări cu o agenție SEO relaționează cu propriile strategii de marketing existente la nivelul companiei. Există însă elemente definitorii atunci când doriți să realizați o astfel de colaborare. La fel cum procedează și clienții tăi fideli, un prim pas este acela de a vizualiza profilul mai multor agenții în funcție de portofoliile lor de colaborări. Poți urmări clasamentele Google, având mereu ca punct de referință profilul propriei companii. Practic, atât timp cât o companie din domeniul SEO se clasează printre primele căutări, vei ști cu certitudine că se vor ocupa și de prezența ta în online. Deși tehnicile SEO pot părea complicate pentru înțelegere, este vital să te informezi despre ceea ce înseamnă concurență loială și tehnici mai puțin loiale în domeniu. Evident, agenția cu care vei colabora trebuie să respecte normele de etică atunci când vine vorba despre implementare strategii pentru marketing online. Practicile non-etice din SEO pot crea rezultate rapide dar restricțiile ulterioare din prezența online vă pot compromite business-ul. Nu în ultimul rând, partea de „research” pe agenții SEO trebuie să se axeze și pe rezultate, preț și principiul transparenței comunicaționale. Toate aceste criterii alături de utilizarea unor instrumente precum Google Analytics vă pot orienta rezultatele imediate. O agenție SEO poate lucra cu un plan de marketing prestabilit sau îl poate singură opera în funcție de rapoartele anterioare ale firmei privind funcționabilitatea site-ului. Există pe piață multe agenții care vă pot determina o creștere a vizibilității și trafic mai mare pe site. Este ideal ca atât colaborarea cât și rezultatele pe termen scurt, mediu și lung să fie apreciate în tandem cu eforturile depuse.

Cu ce elemente poate opera o agenție SEO

Plecând de la relevanța adresei URL și până la structura site-ului, o agenție SEO poate determina atât o fidelizare a clienților existenți cât și atragerea unora noi. Este ușor să implementați directivele unei agenții SEO atât timp cât vizualizați o corelare logică între specificul companiei dumneavoastră și tipurile de clienți care vă accesează produsele/serviciile.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.