Carrefour România lansează cea de-a patra ediţie a campaniei Plata cu PET, în 20 de hipermarketuri din ţară, începând cu 22 septembrie 2022, a anunţat luni retailerul.
O noutate adusă anul acesta o reprezintă echipamentele inteligente de colectare separată a ambalajelor de băuturi (Reverse Vending Machines), tehnologie care oferă posibilitatea consumatorilor de a colecta separat atât PET-uri, cât şi doze de aluminiu şi ambalaje de sticlă.
La fel ca în ediţiile anterioare, pentru fiecare PET colectat, clienţii Carrefour primesc un fruct sau o legumă cultivate în România, iar de anul acesta, acelaşi mecanism este aplicat şi pentru doze de aluminiu şi sticlă. În plus, pentru fiecare sticlă PET DORNA, realizată din plastic 100% reciclat şi 100% reciclabil, clienţii se pot bucura de o cantitate dublă de fructe şi legume.
Astfel, PET-ul, doza de aluminiu şi ambalajul de sticlă devin o monedă de schimb, iar clienţii contribuie la reducerea amprentei asupra mediului, susţin producătorii locali şi se pot bucura de produse româneşti, proaspete, menţionează reprezentanţii retailerului într-un comunicat.
Campania se derulează în parteneriat cu Coca-Cola HBC România şi GreenPoint Management, cu sprijinul Financiar Recycling, Professional Recycle, Green PC Ambalaje şi Envipco România.
Plata cu PET a fost lansată în premieră, în anul 2019, de Carrefour România, ca parte din programul de economie circulară Punem Preţ pe Plastic şi a beneficiat de popularitate în rândul clienţilor: în primele trei ediţii au fost colectate peste 750.000 de PET-uri şi au fost date la schimb peste 120 de tone de fructe şi legume româneşti, în 35 de hipermarketuri din ţară, informează Agerpres.
"Ca lider de piaţă, încercăm să colaborăm cu furnizorii, consumatorii şi întreaga comunitate pentru a dezvolta practici care pot îmbunătăţi calitatea vieţii. Credem cu tărie că, prin educarea consumatorilor referitor la consumul responsabil de plastic şi prin transformarea acestuia în monedă de schimb, vom ajuta clienţii să adopte obiceiuri mai bune. Mai mult, anul acesta ne dorim să continuăm demersurile asupra economiei circulare, iar prin introducerea echipamentelor inteligente de colectare separată a ambalajelor de băuturi (Reverse Vending Machines), ne dorim să arătăm societăţii faptul că printr-un comportament responsabil, putem aveam parte de un mediu mai bun, mai curat," a declarat Alina Gamauf, Membru în Comitetul Executiv Carrefour România.
Carrefour România oferă clienţilor săi posibilitatea de a face cumpărături direct din cele peste 370 de magazine din ţară.
Retailerul susţine comunităţile în care activează prin programe şi iniţiative naţionale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăşti, Deschidem Vinul Românesc şi Creştem România BIO.
Comentează