Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Carrefour se extinde pe piaţa din Brazilia

clearlyveg.com
carrefour

Grupul francez Carrefour a anunţat achiziţionarea Grupo Big, al treilea retailer de produse alimentare din Brazilia, într-o tranzacţie care evaluează firma din America Latină la aproximativ 1,30 miliarde de dolari, transmite Reuters.

Brazilia este a doua mare piaţă a Carrefour după Franţa, potrivit agerpres.ro.

Citește și: Un medic de la UPU-SMURD vorbește despre 'psihoza Groșan': oamenii refuză masca de oxigen

Preluarea, în urma căreia Carrefour va cumpăra compania de la Walmart şi firma de investiţii Advent International, vine într-un moment în care Carrefour caută să se extindă pe pieţele externe, cum ar fi Brazilia, pe fondul concurenţei dure din Franţa.

Carrefour a precizat valoarea de antrepriză a Grupo BIG este estimată la şapte miliarde de reali (1,30 miliarde dolari) iar achiziţia va furniza o contribuţie netă suplimentară la profitul operaţional de 1,70 miliarde de reali (aproximativ 260 milioane de euro) anual, timp de trei ani după finalizarea tranzacţiei.

Şeful Carrefour, Alexandre Bompard, a declarat: "Grupul nostru este în ofensivă: achiziţionarea BIG Group reprezintă o decizie majoră de transformare pentru Carrefour Brazilia".

Grupul francez deja are o prezenţă importantă pe piaţa braziliană, unde subsidiara sa, Carrefour Brasil, este cel mai mare retailer al ţării, deţinând reţeaua de supermarketuri Atacadao.

Carrefour a raportat luna trecută o cifră de afaceri de 78,609 miliarde de euro în 2020, în creştere cu 7,8% în termeni comparabili faţă de 2019, în timp ce vânzările din România au crescut cu 2,1%, până la 2,327 miliarde de euro. De asemenea, la finele anului trecut, grupul Carrefour avea un număr total de 13.048 magazine, dintre care 369 în România distribuite astfel: 40 de hypermarketuri, 193 de supermarketuri, 168 magazine de proximitate şi 28 de magazine de tip Cash & Carry.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.