Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Ce romani se uita la Antena 3, Romania TV, Realitatea TV, B1 TV si DIGI24

televiziuni stiri

Televiziunile de stiri din Romania au castigat teren in audienta in ultimii ani, iar aceasta nu a facut decat sa creasca de cand actiunile DNA au captat atentia publicului.

Lider printre acestea este Antena 3, care urca pe locul 4 in randul audientelor televiziunilor din Romania in perioada 1 ianuarie - 15 iulie cu o audienta medie de 485.000 de telespectatori pe minut (prime-time, național).

Insa publicul Antena 3 pare sa fie unul imbatranit. "Cei mai mulți telespectatori în prime-time (orele 19:00 – 24:00) ai acestei televiziuni au vârste de peste 65 de ani: 28,4%. Este cea mai mare cifră procentuală pe acest target de pe nișa știrilor. De asemenea, ponderea persoanelor cu vârste între 55 și 64 de ani este de 22,4%, a doua cifră procentuală după România TV (23,3%). Jumătate dintre telespectatorii Antena 3, în prime-time, au vârste de peste 55 de ani (50,8%)", explica analistul media Petre Barbu, potrivit Forbes.

Tinerii cu varste intre 25 si 34 de ani prefera postul de televiziune Digi24, 16,6% din publicul acestuia este reprezentat de tineri, in timp ce Antena 3 obtine o cota de doar 10,4%, desi audienta generala pe acest target ramane in favoarea Antena 3.

Tot Digi24 prefera si cei cu studii superioare - 33,4% dintre telespectatorii lor au studii superioare, urmati de Realitatea TV (27,5%), si de Antena3 (25,7%), la egalitate cu B1 TV (25,6%). Precizăm din nou, Antena 3 are audiență mai mare pe acest target.

Studiile medii au o cotă de 47,5% din totalul telespectatorilor Antena 3 în prime-time, cea mai mică cifră procentuală de pe segmentul știrilor. Studiile primare dețin o cotă de 24,6%, a doua cifră după România TV (26,5%).

Publicul feminin este mai numeros la Antena 3 decât cel masculin: 52,3%, respectiv 47,7%. Este a doua cifră procentuală după România TV (53,5%).

 

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.