Cea mai nouă atracţie a staţiunii Mamaia - primele puncte instagramabile, inaugurate

Autor: Cătălin Lupășteanu

Publicat: 05-07-2025 12:13

Actualizat: 05-07-2025 15:13

Article thumbnail

Sursă foto: Travel Rewiev

Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa lansează două instalaţii vizuale spectaculoase pentru turiştii dornici de poze memorabile, potrivit Agerpres.

''Staţiunea Mamaia adaugă o nouă dimensiune experienţei de vacanţă: au fost inaugurate primele două puncte instagramabile oficiale, concepute special pentru a atrage turiştii activi în social media şi a promova imaginea litoralului românesc într-un mod creativ. Primul punct - intitulat #LoveIsInTheAir - este amplasat în parcarea de lângă Club Fratelli Mamaia şi surprinde esenţa verii la malul mării - distracţie, iubire şi vibe urban. Al doilea punct, #EroiiRomânieiChic, se găseşte la Piaţeta Perla şi aduce un omagiu eroilor muzicii şi artei româneşti care au făcut istorie pe scena Festivalului de la Mamaia'', informează un comunicat transmis sâmbătă AGERPRES.

În perioada următoare, vor fi montate încă patru puncte instagramabile în locaţii surpriză din staţiune.

"Ne dorim ca Mamaia să devină nu doar o destinaţie de relaxare, ci şi un spaţiu care inspiră şi provoacă creativitatea turiştilor. Aceste instalaţii sunt doar primul pas dintr-o serie de acţiuni care transformă staţiunea într-un reper vizual, demn de cele mai populare destinaţii europene. #LoveIsInTheAir a fost gândit pentru zona cluburilor, care e asociată cu vibe-ul vibrant, energia verii şi momentele de neuitat - iubire, distracţie, prieteni, viaţă trăită la maxim. În schimb, #EroiiRomânieiChic, amplasat în Piaţeta Perla, este un omagiu elegant adus marilor artişti români care au strălucit pe scena Festivalului Mamaia - o reconectare cu trecutul muzical al staţiunii, reinterpretat într-un mod cool, actual. Am vrut să combinăm emoţia, identitatea locului şi un strop de spectacol vizual -, iar turiştii sunt invitaţi să le descopere şi să le ducă mai departe, online", a declarat George Măndilă, preşedintele Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa.

Instalaţiile au fost realizate pentru a crea momente "instagramabile" care să ajungă în feedurile turiştilor din România şi din străinătate.

Proiectul face parte dintr-un plan mai amplu de revitalizare vizuală şi digitală a staţiunii, derulat de OMD Mamaia-Constanţa, în colaborare cu parteneri locali din turism şi industria creativă.

OMD Mamaia-Constanţa încurajează toţi turiştii şi localnicii să viziteze aceste puncte foto, să se fotografieze şi să posteze pe reţelele sociale folosind hashtagurile oficiale #LoveIsInTheAir şi #EroiiRomânieiChic.

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri