Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Ceea mai mare lucrare de infrastructură din România - CNAIR a semnat contractul de supervizare

Europa FM
CNAIR

CNAIR a anunţat că a semnat, marţi, contractul "Supervizarea Proiectării şi Execuţiei Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila" cu asocierea Metroul - Italrom Inginerie Internationala - Sistema Ingegneria - Arex Lider Company, valoarea contractului fiind de 35,16 milioane lei fără TVA potrivit news.ro

Contractul pentru proiectarea şi execuţia Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila a fost semnat în 15 ianuarie 2018 între CNAIR şi Asocierea Astaldi S.p.A. – IHI Infrastructure Systems CO. LTD, la o valoare de 1,995 miliarde lei, fără TVA.

Podul suspendat peste Dunăre este cuprins în Master Planul General de Transport al României şi face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investiţii Teritoriale Integrate), finanţabile din POIM 2014 - 2020, Axa Prioritară 2 "Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient".

Citește și: Nebunie în Ministerul de Interne! Harta secretă a ‘destructurării’ Jandarmeriei!

Lungimea totală a obiectivului este de 23,413 km şi cuprinde două secţiuni: drumul principal Brăila - Jijila, cu o lungime 19,095 km, şi drumul de legătură cu DN22 Smârdan - Măcin, în lungime de 4,328 km.

Podul suspendat peste Dunăre, structura principală din cadrul proiectului, va avea o lungime de 1.974,30 de metri şi va fi poziţionat între km 4+596,10 si km 6+570,52 pe drumul principal Brăila-Jijila, respectiv la km 165+800 pe fluviul Dunărea (kilometraj pe Dunăre, măsurat de la Sulina), arată CNAIR într-un comunicat.

Drumul principal Brăila – Jijila va avea o lungime de 19,095 km şi va fi prevăzut cu două benzi de circulaţie pe sens, benzi de încadrare, acostamente, zona mediană şi zona de parapete.

Citește și: Mare atenție, Marcel Vela! Bubuie Ministerul de Interne: Șeful Jandarmeriei Române, acuzat de răpire

Pe tronsonul cuprins între km 4+486,10 şi km 6+680,30, unde drumul traversează fluviul Dunărea, se vor construi două viaducte de acces în lungime de 110 metri fiecare.

Traseul include o ramificaţie pe direcţia Sud, până la intersecţia cu drumul existent Smârdan - Măcin (DN22).

Drumul de legătură cu DN22 Smârdan - Măcin, cu o lungime de 4,328 km, va fi prevăzut cu o bandă de circulaţie pe sens. Drumul de legătură urmează să pornească de la km 7+940 al drumului principal (Brăila-Jijila) şi se va intersecta cu DN22 Smârdan-Măcin.

De asemenea, CNAIR a anunţat, miercuri, că marţi a ridicat suspendarea procedurii "Proiectare şi Execuţie Varianta de Ocolire Galaţi", publicând răspunsul consolidat la clarificarile adresate de către operatorii economici până la primul termen limită menţionat în cadrul documentatiei de atribuire.

Odată cu ridicarea suspendării procedurii, a fost acordat un nou termen limită de depunere al ofertelor până la 24 februarie 2020.

"Menţionăm că operatorii economici interesaţi de participarea la această procedură de achiziţie publică au dreptul de a adresa noi solicitări de clarificare până la ultimul termen menţionat în cadrul documentatiei de atribuire (21 de zile înainte de termenul limită de depunere al ofertelor)", precizează CNAIR.

Valoarea estimată a procedurii este de 899,55 milioane lei fără TVA.

Durata contractului este de 54 luni şi cuprinde: 12 luni perioada de proiectare şi 42 luni perioada de execuţie a lucrărilor.

Finanţarea proiectării şi execuţiei variantei de ocolire Galaţi în lungime de 33,6 km se va face din fonduri POIM.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.