De 1 decembrie, pentru prima dată în lume, două branduri pe o piață extrem de competitivă își dau mâna și mărturisesc fiecare ce admiră la celălalt. McDonald’s și KFC sunt primele branduri rivale care se alătură inițiativei publicaţiei PressOne de a celebra atuurile concurenței.
CITEȘTE ȘI: Alternativa naturală: Ceaiurile care te ajută să ai o digestie uşoară
„Buni și cu sosul vecinului KFC. #TraiascaCapraVecinului” este postarea McDonald’s.
„Fanilor noștri care preferă cartofii McDonald's Romania lângă puiul crocant de la KFC, le spunem #TraiascaCapraVecinului”, spune postarea KFC.
Piața de FMCG este atât de competitivă încât încercările de a face ceva împreună nu au dat roade până acum. În 2015, în US, Burger King a provocat McDonald’s să facă împreună un Burger al Pacii. McDonald’s a refuzat propunerea, dar iată că o face în România, în ziua în care românii sărbătoresc 100 de ani de la Marea Unire. Cele două branduri își declară reciproc admirația în social media cu scopul de a-i inspira pe români să dea invidia pe admirație și să vadă mai ales reușitele celor la care se raportează zi de zi.
Pe 6 noiembrie Pressone a demarat o campanie anti-invidie #TraiascaCapraVecinului, dăruind cinci statui către cinci instituții media pe care le admiră.
CITEȘTE ȘI: Care este distanța optimă pentru a-ți PROTEJA OCHII când te uiți la TV .
Comentează