Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Chatbot-ul virtual pentru asistență al Wizz Air, Amelia, disponibil în Facebook Messenger pasagerilor

newsair.ro
wizz air

Chatbot-ul virtual pentru asistență Wizz Air, Amelia, este acum disponibil în Facebook Messenger pasagerilor, anunță, joi, compania. Astfel, călătorii pot obține rapid și simplu informații și pot gestiona detaliile zborurilor.

Wizz Air a anunțat că chatbot-ul său virtual pentru asistență, Amelia, este acum disponibil în Facebook Messenger pasagerilor, pentru a obține rapid și simplu informații de călătorie și pentru a gestiona detaliile zborurilor, conform Mediafax.

Numit după Amelia Earhart, chatbot-ul Wizz Air din Facebook Messenger este cel mai nou canal pe care clienții îl pot folosi pentru a adresa întrebări despre rezervările lor, starea zborurilor, precum și produsele și serviciile Wizz Air.

Clienții trebuie pur și simplu să inițieze un mesaj direct către pagina de Facebook Wizz Air sau să caute Wizz Air pe Messenger.

Chatbot-ul este disponibil totodată pe mai multe pagini ale site-ului companiei aeriene, wizzair.com, în engleză, italiană și germană, fiind cea mai rapidă și accesibilă modalitate de a obține răspunsuri direct de la Wizz Air.

„Suntem încântați să le oferim clienților noștri un alt mod de a ne contacta pentru rezervări, informații despre zboruri și pentru multe alte detalii referitoare la produse și servicii, pe măsură ce continuăm să investim în automatizarea și digitalizarea proceselor, pentru a crește satisfacția clienților noștri. Chatbot-ul din Facebook Messenger asigură un mod rapid și simplu pentru clienți de a primi informații despre gestionarea detaliilor zborurilor, cum ar fi modificarea rezervării, verificarea stării zborului și adăugarea bagajelor la rezervarea lor. Wizz Air se angajează să extindă nivelul de cunoaștere al Ameliei și să sprijine pasagerii cu o varietate de opțiuni de tipul «self-service»”, a spus Paulina Gosk, purtător de cuvânt al Wizz Air Grup.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.