Clienţii Delgaz Grid din Moldova pot semnala direct pe site-ul companiei deranjamentele privind lipsa alimentării cu energie electrică

Autor: Bogdan Antonescu

Publicat: 17-02-2022

Actualizat: 17-02-2022

Clienţii Delgaz Grid din Moldova pot semnala direct pe site-ul companiei deranjamentele privind lipsa alimentării cu energie electrică, fără să mai fie necesară interacţiunea cu personalul operatorului de distribuţie, potrivit unui comunicat al companiei, remis, joi, AGERPRES.

Astfel, primul pas este accesarea site-ului delgaz.ro, secţiunea"Anunţă deranjament", unde clientul va introduce codul punctului de măsură (cod POD) ce se găseşte pe factura primită de la furnizorul de energie electrică şi are forma EMOxxxxxxx.

Imediat după înregistrarea sesizării, sistemul informatic verifică dacă la adresa respectivă există evenimente deschise şi, în cazul în care sunt deja unele înregistrate, clienţii primesc informaţii suplimentare referitoare la data şi ora remedierii acestora. Foarte important, ei vor avea acces la statusul solicitării şi vor putea urmări traseul acesteia de la înregistrare până la remedierea deranjamentului.

Orice deranjament înregistrat pe site-ul companiei primeşte un număr unic de identificare, fără să mai fie necesare alte interacţiuni ale clientului cu personalul nostru, urmând ca sesizarea să fie verificată de electricienii Delgaz Grid.

Delgaz Grid deserveşte peste 1,5 milioane de clienţi de energie electrică şi gaze naturale, prin intermediul a peste 83.000 de kilometri de reţele. Acest fapt face imposibilă asigurarea unei monitorizări permanente a fiecărei porţiuni din reţea şi orice sesizare venită de la clienţi este utilă şi este verificată cât mai repede posibil.

Facilitatea oferită de site-ul companiei completează Call Center-ul de Urgenţă al Delgaz Grid, ce poate fi apelat non-stop la 0800 800 929.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri