DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play Windows Phone Store
CELE MAI NOI ȘTIRI ȘI ALERTE BREAKING NEWS: ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

CNA a sancționat Antena 1 cu 10.000 de lei pentru încălcarea legislaţiei audiovizuale în emisiunile 'Mireasa' şi 'Acces direct'

CNA

Consiliul Naţional al Audiovizualului a sancţionat, joi, postul de televiziune Antena 1 cu 10.000 de lei ca urmare a încălcării legislaţiei audiovizuale în emisiunile "Mireasa" şi "Acces direct", potrivit agerpres.ro.

Potrivit unui comunicat al CNA transmis AGERPRES, întrunit în şedinţă publică, Consiliul a analizat rapoartele de monitorizare întocmite de direcţia de specialitate şi a decis să aplice următoarele sancţiuni:

Citește și: Cozmin Gușă aruncă bomba: Să-mi confirme dacă este adevărat că este homosexual. Am o serie de informații în acest sens!

* amendă de 10.000 de lei postului Antena 1 pentru încălcarea dispoziţiilor art. 39 alin. (2) din Legea audiovizualului şi ale art. 18 alin. (1) lit. b) din Codul de reglementare a conţinutului audiovizual în ediţia din 08.07.2020 a emisiunii "Mireasa", precum şi pentru nerespectarea prevederilor art. 39 alin. (2) din Lege şi ale art. 32 alin. (2) şi 33 alin. (3) din Cod, în emisiunea "Acces direct" ediţiile din 13 şi 14.07.2020;

* somaţie publică postului Realitatea Plus, deoarece în cadrul emisiunii "Realitatea sportivă" din 12.07.2020 nu au fost respectate prevederile art. 85 alin. (4) din Legea audiovizualului, conform cărora "indiferent de alcătuirea şi desfăşurarea evenimentului de interes general, durata extrasului nu va putea depăşi 90 de secunde";

Citește și: Dialog cu scântei între Marius Tucă și Raed Arafat: ‘De ce să nu-l cunoști, când le știi pe toate?’, ‘Nu ești omul implicat direct, ca și profesionist’

* somaţie publică postului România TV pentru încălcarea art. 30 din Codul audiovizualului în cadrul ediţiei din data de 05.07.2020 a emisiunii "România te Vede".

În aceeaşi şedinţă, ca urmare a analizării rapoartelor întocmite de Direcţia Control pentru posturile din teritoriu, Consiliul a decis să aplice câte o somaţie publică următorilor radiodifuzori: Banat TV (Reşiţa), Televiziunea ARAD (Arad), LinkpressTV, RTT (Braşov), Mix TV (Braşov).

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.