CNA recomandă posturilor radio-tv difuzarea unor spoturi provaccinare anti-COVID

Autor: Grigore Onescu

Publicat: 20-05-2021

Actualizat: 20-05-2021

Article thumbnail

Sursă foto: digi24.ro

Consiliul Naţional al Audiovizualului va recomanda posturilor tv şi radio difuzarea, începând de joia viitoare, a trei spoturi video şi a unuia audio, parte a unei campanii de informare publică referitoare la vaccinarea împotriva virusului SARS-CoV-2, care va fi lansată de Guvern.

Campania urmează să fie completată, pe parcurs, cu încă şapte spoturi video.

"Ne adresăm publicului ezitant, persoanelor care sunt preocupate de ideea vaccinării, dar pentru care este nevoie de mai multe argumente decât cele ştiinţifice, medicale. (...) Guvernul a iniţiat un astfel de demers de comunicare în care elementul central rămâne emoţia. Prima parte a campaniei cu trei spoturi intitulate 'Mi-e dor de împreună', de câte 30 de secunde fiecare, ne-am dori să fie difuzate de joia viitoare, după ora 14,00, când premierul Florin Cîţu va lansa oficial această campanie de comunicare. A doua parte este legată de şapte spoturi, tot de câte 30 de secunde fiecare, şi care are ca ţintă populaţia din mediul rural şi urban, cu focus pe anumite segmente populaţionale - bunic, elev, turist, mamă, tânăr care îşi doreşte să meargă la un eveniment cultural-artistic", a afirmat, joi, în şedinţa CNA, preşedintele Comitetului naţional de coordonare a activităţilor privind vaccinarea împotriva COVID-19, Valeriu Gheorghiţă, citat de Agerpres.

El a precizat că mesajele care se doreşte să fie transmise prin această campanie sunt: "vaccinul conţine libertatea de circula fără a mă mai supune unor restricţii", "siguranţa deplină de a-mi trimite copilul la şcoală, "siguranţa de a-mi vizita părinţii fără să fiu îngrijorat că aş putea să le transmit această infecţie", "dorinţa de a viziona un film la cinema", "dorinţa de a vedea oamenii râzând fără măşti".

"Toate aceste materiale video merg pe conceptul de a provoca alte persoane în a exprima ce 'conţine' vaccinul, dar nu din punct de vedere medical. La acest demers participă premierul, va provoca miniştri ai Cabinetului şi fiecare urmează să se filmeze într-un cadru inedit, la o terasă, alături de familie sau mergând pe stradă, în care vor prezenta ceea ce conţine vaccinul din perspectiva fiecăruia. Şi eu şi secretarul de stat Andrei Baciu am făcut un asemenea material, pe plajă, în care spunem ce conţine vaccinul pentru noi. Aici vorbim de a da o tuşă personală beneficiilor pe care fiecare le aşteaptă în urma vaccinării, lăsând la o parte partea medicală propriu-zisă. Avem nevoie de a arăta partea emoţională, pentru că această pandemie nu a venit numai cu consecinţe medicale, ci şi cu multe alte consecinţe de natură socială, emoţională. Deci cele şapte spoturi, din partea a doua a campaniei, transmit ce conţine vaccinul din perspectiva fiecăruia, 'ingrediente' pe care le putem recâştiga odată vaccinaţi", a explicat Valeriu Gheorghiţă.

Potrivit preşedintelui Comitetului naţional de coordonare a activităţilor privind vaccinarea împotriva COVID-19, dacă trendul vaccinării va fi crescător, spoturile vor fi menţinute.

Google News
Explorează subiectul
Comentează
Articole Similare
Parteneri