Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Compania americană de ride-sharing Uber vrea să-şi crească veniturile din publicitate

intelligenttransport.com
uber

Uber îşi propune creşterea semnificativă a veniturilor obţinute din publicitate în următorii doi ani şi înfiinţează în acest scop o divizie dedicată.

O nouă divizie a companiei americane, înfiinţată special pentru a vinde reclame, va funcţiona în cadrul Uber şi va lansa, în curând, două tipuri de reclame, potrivit News.ro.

În primul rând, „reclamele de călătorie”, aşa cum le numesc cei de la Uber, vor fi afişate în aplicaţie înaintea şi în timpul călătoriilor. Firmele de publicitate vor putea targeta anumite categorii de utilizatorii, iar reclamele aceluiaşi brand vor urmări utilizatorul pe întreg parcursul călătoriei.

În al doilea rând, Uber vrea să pună panouri publicitare pe maşinile şoferilor înregimentaţi, panouri similare celor care pot fi văzute de multă vreme pe unele taxiuri. Rămâne de văzut dacă şi şoferii vor primi un procent din aceste venituri dacă aleg să monteze panourile publicitare pe propriile maşini.

Uber încearcă să profite de cantitatea mare de informaţii pe care le are despre proprii clienţi, date care-i permit o targetare eficientă a reclamelor. Compania îşi propune să ajungă la 1 miliard de dolari venituri din reclame până în 2024.

Oficialii Uber spun că reclamele ar putea contribui la ieftinirea călătoriilor, însă, analiştii se îndoiesc şi cred că Uber nu va urmări bunăstarea şoferilor sau a călătorilor, ci se va concentra strict pe creşterea propriilor venituri.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.