Compania Renault a lansat un impresionant muzeu virtual

Autor: Anca-Adriana Huza

Publicat: 13-12-2021

Actualizat: 13-12-2021

Article thumbnail

Sursă foto: www.auto-kaufberatung.at

Compania Renault a lansat primul său muzeu online, intitulat The Originals, potrivit unui comunicat remis luni de producătorul auto.

Conform sursei, muzeul virtual este gratuit şi include şi un magazin online, The Originals Store, de unde pot fi comandate produse precum cele deja disponibile la L'Atelier Renault de pe Champs-Elysees.

Ambele site-uri sunt disponibile în şase limbi - franceză, engleză, germană, spaniolă, portugheză şi italiană. Versiuni în alte limbi vor fi adăugate în lunile următoare.

Prin lansarea muzeului virtual, Renault oferă vizitatorilor din întreaga lume accesul fără restricţii la moştenirea culturală franceză a mărcii, evitând toate limitările de spaţiu şi timp, se menţionează în comunicat.

Explorarea este alcătuită din arhive şi date tehnice simple, potrivit Agerpres.ro.

Muzeul prezintă 21 dintre modelele legendare ale mărcii, prin procesul de fotogrammetrie. Renault a ales această tehnologie pentru a îmbunătăţi experienţa de explorare a vizitatorului, creând un studio unic unde a scanat maşinile cu iluminarea cea mai potrivită. Vehiculele au fost scanate în 3D, iar zonele în care sistemul nu a putut ajunge au fost remodelate şi asamblate în timpul procesului de post-producţie.

Site-ul muzeului va include 50 de modele noi până la sfârşitul lunii ianuarie 2022, iar 80 vor fi expuse până la sfârşitul lunii decembrie 2022.

Totodată, magazinul online The Originals Store cuprinde 400 de produse disponibile - miniaturi, îmbrăcăminte, jucării, accesorii, decoraţiuni şi altele.

Google News
Comentează
Articole Similare
Parteneri