Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Concurența în industria de retail este acerbă! Cum îți poți crește vânzările?

stiripesurse.ro
retail

Ai un mic lanț de retail și vrei să-ți stimulezi vânzările? În primul rând trebuie să promovezi o experiență de cumpărături sigură pentru clienți. Asta înseamnă să aplici anumite reguli privind igiena, curățenia, igienizarea și altele. Consumatorii sunt mai atenți ca niciodată la sănătate lor în acest an.

Statisticile arată părerea cumpărătorilor cu privire la acest aspect și anume:

  • 61% dintre cumpărători sunt deciși să achiziționeze produse de la magazinele, în care comercianții cu amănuntul au aplicat deja măsuri de sănătate, siguranță și igienă
  • 57% dintre cumpărători au spus că vor achiziționa produse de la magazinele în care comercianții cu amănuntul își susțin personalul și clienții pe timpul crizei
  • 41% dintre cumpărători au declarat că vor evita magazinele în care comercianții au făcut disponibilizări de personal și au redus beneficiile acestora, pe motivul crizei provocate de pandemia de coronavirus.

În ziua de azi, pentru oameni COVID-19 rămâne totuși o preocupare reală și de aceea ei vor continua să fie atenți la sănătatea lor, să revină la comercianții cu amănuntul care le oferă experiențe pozitive și care îi face să se simtă în siguranță.

Multe magazine țin cont de aceste aspecte: păstrează curățenia magazinului, aplică măsuri de siguranță și sănătate, comunică clienților să folosească masca, să-și pună mănuși de unică folosință pentru manevrarea alimentelor (de la legume-fructe) și să folosească mai mult cardurile bancare pentru plăți, în detrimentul banilor cash. De asemenea, magazinele oferă clienților mănuși pentru mâini, materiale pentru dezinfectarea mâinilor și cărucioare de cumpărături care sunt igienizate.

O altă schimbare care poate da rezultate în atragerea clienților și creșterea vânzărilor este evidențirea unor produse pe rafturi metalice sau pe rafturi de depozitare atractive, cum sunt cele de pe https://prometall.ro/.

Asta poate ajuta de exemplu la creșterea vânzărilor de jucării, pentru că aceste produse vor fi observate mai ușor de către copii. Dacă jucăriile sunt prezentate deschis, iar copiii le pot vedea și încerca, șansele ca ele să fie cumpărate de părinții acestora cresc.

Pentru a atrage cumpărătorii în magazin, ai putea crea un mediu captivant, care să-i impresioneze. Asta înseamnă promovarea unor produse în magazin, printr-o modalitate ce presupune crearea de experiențe captivante pentru cumpărători. De exemplu, ei pot fi lăsați să încerce anumite produse noi, cum ar fi televizoare, căști performante, etc. În acest mod, cumpărătorii vor avea o experiență plăcută, a unor produse de marcă, pe care nu o vor uita prea curând.

Păstrarea vitrinei incorporate în stare perfectă de curățenie poate ajuta în atracția clienților. Aceștia nu vor dori să intre într-un magazin cu geamuri murdare, deci întreținerea acestora trebuie făcută în mod regulat.

Pentru a atrage clienții contează și atitudinea angajaților, aceasta trebuie să fie una pozitivă. Prin urmare, este bine să te asiguri că angajații magazinului tău sunt atenți la acest lucru, dar și la modul cum arată. Ei trebuie să fie primitori în orice moment și zâmbitori față de clienți, când sunt salutați sau au o comunicare cu aceștia în magazin.

Entuziasmul cumpărătorilor poate fi mare, dacă în magazin apar produse la prețuri promoționale. Aceștia vor fi încântați să vadă cele mai bune promoții și oferte, ei sunt mereu în căutarea acestor produse captivante, comercializate la preț de chilipir. Afacerea poate prospera, dacă în magazin vin mai mulți clienți, datorită fapului că ei știu că aici pot găsi și sortimente noi, limitate, la prețuri imbatabile, care nu apar în alte magazine asemănătoare.

O altă strategie este găsirea unor modalități de a aduce mereu produse noi, pentru a păstra sortimentele proaspete și a îmbunătăți mereu experiența cumpărătorilor în magazin. Asta se poate face prin urmărirea și înțelegerea tendințelor, pentru a aduce produse care sunt la modă și care sunt urmărite și de clienții fideli.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.