Restaurantele din România au la dispoziţie noi stickere oferite de reţeaua de socializare Instagram, prin care utilizatorii pot sprijini afacerile locale, se arată într-un comunicat al platformei transmis joi AGERPRES.
"Afacerile mici joacă un rol extrem de important în fiecare comunitate, iar în această perioadă multe dintre ele se confruntă cu dificultăţi mari din cauza efectelor pandemiei de COVID-19. Pentru a susţine micile afaceri locale şi a-i ajuta pe utilizatori să descopere cu uşurinţă alternativele la care pot apela pentru a comanda mâncare online, Instagram permite de astăzi restaurantelor din România să folosească o serie de stickere prin care cei care îi urmăresc îi pot sprijini", susţine Instagram.
Potrivit sursei citate, restaurantele pot astfel să folosească stickerele disponibile, care semnalizează faptul că oferă opţiunea de livrare a mâncării, atât în conţinutul pe care îl distribuie pe Stories, dar şi în postările de pe profilurile lor.
"Atunci când utilizatorii văd un astfel de sticker, este suficient să apese pe acesta pentru a face comanda prin intermediul site-ului partenerului. În plus, prin distribuirea stickerelor postate de restaurante, utilizatorii le pot ajuta să ducă vestea mai departe şi să facă faţă mai uşor noilor provocări. În această perioadă dificilă, business-urile, în special cele de dimensiuni mici, folosesc Instagram pentru a păstra legătura cu consumatorii lor şi a împărtăşi cu aceştia idei legate de cum îi pot sprijini. De la lecţii de gătit transmise live pe Instagram, la distribuirea story-urilor care ilustrează eforturile diferitelor comunităţi pentru a ajuta, exemplele care arată cum business-urile pot folosi resursele platformei pentru a aduce oamenii împreună sunt nenumărate", se menţionează în comunicat.
În acest context, Facebook anunţă să va continua să depună toate eforturile pentru a crea noi opţiuni care să-i ajute pe utilizatori să susţină afacerile la care ţin, într-un mod cât mai simplu.
Instagram este o platformă de partajare a fotografiilor şi înregistrărilor video cumpărată de gigantul Facebook, în 2012.
Facebook are peste 2,3 miliarde de utilizatori activi în fiecare lună, în timp ce Instagram are circa un miliard.
COVID-19 - Instagram lansează noi stickere prin care utilizatorii români pot sprijini micile afaceri locale
Explorează subiectul
Articole Similare

1.550
EXCLUSIV STIRIPESURSE.RO publică numele călugărilor din Sfântul Munte Athos care vor sluji la sfințirea picturii Catedralei Naționale
1.550

2.706
Sfântul Sinod al Bisericii Ortodoxe Române s-a întrunit chiar înainte de sfințirea picturii Catedralei Naționale: Ce decizie au luat ierarhii
2.706

66
Majestatea Sa Margareta, la un Concert Regal Caritabil la Ateneul Român: 'Arta şi cultura sunt fundamentale pentru viitorul nostru '
66

2.867
EXCLUSIV În Catedrala Națională au fost instalate POS-uri pentru cei care vor să doneze bani
2.867

26
Spectacol total la West Side Hallo Fest / Programul complet
26

2.615
EXCLUSIV STIRIPESURSE.RO Ei sunt diaconii care vor sluji la sfințirea picturii Catedralei Naționale
2.615

988
Prinţul Andrew ar putea să fie obligat să se mute din Royal Lodge. Presiuni asupra familiei regale
988

1.403
Pe urmele hoților de la Luvru: piste noi în ancheta bijuteriilor furate. Dezvăluirile anchetatorilor
1.403

95
Nelly Furtado nu va mai urca pe scenă: 'Pe o perioadă nedeterminată'
95

2.679
FOTO Sfințirea Catedralei Mântuirii Neamului, cea mai mare biserică ortodoxă din lume. Reguli stricte impuse de Jandarmeria Capitalei
2.679

6.134
Anca Alexandrescu, acuzații grave la adresa lui Ilie Bolojan: 'Haos în Palatul Victoria. Oamenii sunt puși să semneze acte ilegale'
6.134

22
Ediţia a 16-a a Concertului regal caritabil, pe scena Ateneului Român
22

17
Vernisajul expoziţiei "Con-ţinuturi", la Casa Avramide
17


















Comentează