Subscription modal logo Premium

Abonează-te pentru experiența stiripesurse.ro Premium!

  • cea mai rapidă sursă de informații și știri
  • experiența premium fără reclame sau întreruperi
  • în fiecare zi,cele mai noi știri, exclusivități și breaking news
DESCARCĂ APLICAȚIA: iTunes app Android app on Google Play
NOU! Citește stiripesurse.ro
 

Credit Europe Bank România a înregistrat un profit în creştere cu 35,23% faţă de aceeaşi perioadă din 2020

profit

Credit Europe Bank România şi-a consolidat poziţia, iar pentru primele şase luni ale anului 2021 a anunţat un profit net de 20,5 milioane de lei, în creştere cu 35,23% faţă de aceeaşi perioadă din 2020, conform unui comunicat de presă al băncii, conform agerpres.

În perioada ianuarie - iunie 2021, activele totale ale băncii au atins 4 miliarde de lei, în timp ce portofoliul de credite a avut o valoare robustă de 1,9 miliarde de lei. Valoarea totală a depozitelor a crescut la 2,5 miliarde de lei, o creştere de 8,57% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent. Venitul total al băncii pentru ianuarie - iunie 2021 a fost de 112 milioane lei, o uşoară scădere cu 10,25% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Pe de altă parte, cheltuielile operaţionale au scăzut cu 3,7%, ajungând la 66 milioane lei pentru sfârşitul lunii iunie 2021.

Strategia băncii de a-şi dezvolta portofoliul a arătat rezultate şi în creşterea constantă a utilizării cardurilor de credit de către clienţii noştri, astfel cota de folosire a cardului online în utilizarea totală a cardurilor de credit a crescut de la 25% la 35%, iar cifra de afaceri a cardurilor de credit a crescut cu 13,15% în prima jumătate a anului 2021 comparativ cu primul semestru al anului 2020. În aceeaşi perioadă comparată, vânzările prin POS-urile Băncii au crescut, de asemenea, cu 21%.

Iunie 2021 a marcat, de asemenea, aniversarea unui an de la lansarea aplicaţiei mobile AVANTAJ2go care are nu mai puţin de 80.000 de utilizatori, dintre care mai mult de 70% folosesc aplicaţia în mod regulat.

"Strategia noastră de afaceri s-a dovedit eficientă şi a determinat performanţe bune în prima jumătate a anului. Obiectivele noastre pentru 2021 sunt aliniate cu strategia băncii şi ne aşteptăm la rezultate foarte bune pentru sfârşitul anului. Suntem angajaţi să oferim soluţii durabile clienţilor noştri şi să îmbunătăţim interacţiunea lor cu produsele şi serviciile noastre inclusiv prin investiţiile noastre continue în digitalizare şi noi tehnologii, ca parte a acţiunilor noastre sustenabile pe segmentele de afaceri corporate şi retail", a declarat Yakup Çil, CEO al Credit Europe Bank România.

În România, Credit Europe Bank asigură o gamă largă de produse şi servicii către persoane fizice, IMM-uri şi corporaţii. Credit Europe Bank a deschis un nou capitol spre digitalizare şi tehnologizare, relansând website-ul instituţiei, introducând Apple Pay, lansând o nouă interfaţă de Internet Banking şi prima aplicaţie de mobil adresată cardurilor de credit din portofoliul Băncii.

Membră a grupului financiar olandez Credit Europe Bank NV, Banca este activă din anul 1993, când a activat sub denumirea de Banca de Credit Industrial şi Comercial, devenind Finansbank (în anul 2000), iar apoi, în 2007, în urma unui proces de rebranding, primind denumirea de Credit Europe Bank România.

ACTIVEAZĂ NOTIFICĂRILE

Fii la curent cu cele mai noi stiri.

Urmărește stiripesurse.ro pe Facebook

×
NEWSLETTER

Nu uitaţi să daţi "Like". În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.